//

gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen

gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ooit een filmpje gezien waarbij je met een groep iphone gebruikers een spel in de buitenlucht kon spelen, waarbij de spelers moesten rennen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-09, 14:34
guided tours guided tours is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Gent
Berichten: 40
Standaard gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen

ik heb ooit een filmpje gezien waarbij je met een groep iphone gebruikers een spel in de buitenlucht kon spelen, waarbij de spelers moesten rennen naar een plek om zo een virtuele letter op te pikken. Met al die letters kon je dan een woord maken.

wie kent deze applicatie, of wie kent er nog leuke applicaties, die je in de openlucht ism een iPhone kunt spelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-09, 22:53
appleland appleland is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

ik ken dit spel niet, maar ik zou ook graag willen weten hoe dit heet klinkt leuk!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone Ewoudhendriks iPhone algemeen 0 11-04-11 23:13
Windows: Waar kan ik met PayPal een Gif Card ? aminozuur iTunes 6 13-04-09 22:28
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.