iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App Store Apps blijven updaten! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/49311-app-store-apps-blijven-updaten.html)

apotheosis 14-11-09 03:53

Apps updaten?
 
Ik kreeg hier updates voor flick fishing en weather pro;ik heb nog nooit problemen gehad maar nu opeens wel?
Als ik update zowel op de iphone of via de computer dan blijven de updates staan en blijft er 2 staan.
Ik zie nochthans deze de updates download maar het blijft er altijd opstaan en/of terug komen,zeer vervelende zaak.
Wat doe ik verkeert?Ik heb dit ervoor nog nooit voor gehad?
Ik heb ook nog ietsje meer dan 1GB over dus denk niet het aan dat kan liggen.

Veldhuijzen 14-11-09 08:16

Dit had ik van de week ook met een aantal andere apps.
dit is bij mij opgelost door in itunes naar je programma's te gaan en kijken of er dubbele programma's staan dit was bij mij wel het geval bijna alle apps stonden er dubbel in.
Als je dan van elke app die je dubbel hebt staan 1 verwijderd gaat het weer goed.

XIII 14-11-09 12:04

Ik had het (vrijdag de 13e!) met Bushaltes en Facebook.

Uiteindelijk hield het na een aantal keren trouw "updaten" op...

apotheosis 14-11-09 16:00

We gaan dat eens nagaan,bedankt al voor de tips.
Als er nog mensen zijn die nog eventuele oplossingen hebben,vuur maar af.

Lady lefty 18-11-09 14:10

updaten app
 
Hier hetzelfde probleem met updaten van o.a hyves vanochtend. Verschillende keren updaten uiteindelijk werkt het nu.
Maar nu weer problemen met app uit de store halen. Met betaalde app geen probleem maar nu wel met gratis app.
Foutmelding: een onbekende fout is opgetreden. :mad:

polmke 18-11-09 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lady lefty (Bericht 385133)
Hier hetzelfde probleem met updaten van o.a hyves vanochtend. Verschillende keren updaten uiteindelijk werkt het nu.
Maar nu weer problemen met app uit de store halen. Met betaalde app geen probleem maar nu wel met gratis app.
Foutmelding: een onbekende fout is opgetreden. :mad:

Is het probleem inmiddels verholpen bij jou, ik heb namelijk nu hetzelfde probleem! ik kan geen apps meer installeren:mad:

Lady lefty 18-11-09 15:24

Helaas nog niet opgelost. Ik kan geen app downen op Iphone maar ook niet via Itunes op mijn laptop. Help:confused:

Krijg nu op mijn mijn desktop een foutmelding: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (5002). Heb twee accounts een Nederlandse en een Amerikaanse. Maar nog geen oplossing voor het probleem gevonden helaas.


Oplossing van het probleem: Ik heb mijn laatste toegevoegde app's verwijderd. En hij werkt weer als een zonnetje.

polmke 19-11-09 10:34

Alles lijkt bij mij weer te werken. Ik heb de Wi-Fi even uitgezet en heel vaak verschillende apps proberen te downloaden via 3g. Op den duur deed hij het weer gewoon. Hij installeert nu dus weer netjes alle apps:) Succes!

DutchAppeal 21-11-09 16:04

Tetris update blijft terug komen!
 
Vandaag kwam er een nieuwe update uit voor het spel tetris!

Keurig geïnstalleerd, maar de update blijft in de App Store staan, wat ik er ook aan doe!

Zelfs het spel verwijderen, rebooten en opnieuw downloaden en installeren werkt niet: die update blijft terug komen!

De installatie zelf gaat wel telkens gewoon goed en als ik tetris start dan blijkt het zelfs de geupdate versie te zijn!

Wie heeft hier een oplossing voor? Ben ik de enige met dit probleem?

fgeer 21-11-09 17:50

Bekend probleem intussen. Dit probleem doet zich ook voor bij andere app. Updaten via iTunes en synchen verhelpt het probleem. Wel omslachtig.

ThaBudz 21-11-09 18:39

idd update via Itunes en dan syncen is het makkelijkst

WDS001 21-11-09 19:00

//Discussies samengevoegd.

XIII 22-11-09 01:20

Nu weer met EchoFon (de gratis versie).

Zou fijn zijn als Apple dit probleem eindelijk eens oplost...

FridgeNL 22-11-09 05:29

Ik update mijn apps altijd via mijn iPhone en had het gisterenavond met Camera Genius, kreeg een melding dat mijn account niet beschikbaar zou zijn en kon hem ook niet meer opnieuw installen. Hij bleek ook in zijn geheel te zijn verdwenen van mijn iPhone.
Via iTunes kon ik hem wel updaten en syncen zodat ie alsnog op mijn iPhone terecht is gekomen ;)

midon 22-11-09 12:43

Citaat:

Nu weer met EchoFon (de gratis versie).

Zou fijn zijn als Apple dit probleem eindelijk eens oplost...
Heb hier het zelfde probleem met Echofon.:confused:

XIII 01-12-09 14:24

Vandaag weer een update van EchoFon (2.5.1?) met dit probleem.

Herhaald updaten/installeren met iPhone of iTunes op PC lijkt niet te helpen...

Franzzz 02-12-09 01:51

App Store Apps blijven updaten!
 
Goedenavond!
Ik heb sinds vorige week het volgende probleem. Ik open de App Store. Hier staan dan een aantal updates. Ik download deze en ze installeren zonder enkel probleem. Als ik hierna weer de App Store open komen al deze apps opnieuw bij updates te staan. Ik kan ze wel 100x installeren maar het helpt niks. Ik heb m'n iPhone opnieuw opgestart en gesynced met iTunes. Ook dit helpt niet!
Enige optie is herstellen? Zijn er meer mensen met dit probleem?

Jannie 02-12-09 09:04

Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen met 1 van de app updates, nl 'wakoopa'. Andere updates verdwijnen wel netjes na uitvoering. Dacht/denk dat het aan de app zelf ligt.

XIII 02-12-09 11:12

Is al een topic over ("op de juiste plaats"):

https://forum.iculture.nl/f8/ap...s-updaten.html

Sleurhutje 02-12-09 11:32

Ik heb ook deze problemen. Het begon gisteren met Echofon Pro. Vandaag is daar Pocket God bijgekomen. Nieuwste iTunes actief en ook direct updaten via de iPhone geeft hetzelfde resultaat. :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.