//

Online Games

Online Games discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een aantal (freeware) games en een aantal applicaties gevonden op internet en zou deze graag met jullie willen delen, ik hoop niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-08, 23:53
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Thumbs up Online Games

Hallo,

ik heb een aantal (freeware) games en een aantal applicaties gevonden op internet en zou deze graag met jullie willen delen, ik hoop niet dat de moderators dit als reclame of als illegale iets aan zullen zien.. voor zo ver ik het weet mag ik toch wel sites geven voor online games e.d
____________________________________________________________________________________________________ ____________
IM+ for Skype

Ga naar: IM+ for Skype, iPhone/iPod Touch version

======================================================================================

Frozen Lexicon

Ga naar: Fat-Free Games

======================================================================================

Alternative Channel TV

Ga naar: Alternative Channel

======================================================================================

Version Alert for iPhone

Ga naar: Version Alert: Current iPhone Software Version Number - BETA

======================================================================================

RDM+: Remote Desktop for Mobiles

Ga naar: http://iphone.rdmplus.com

======================================================================================

3 Point Basketball

Ga naar: MyNuMo - iPhone Basketball

======================================================================================

Pinpoint

Lookup stuff based on your location from your iPhone or iPod Touch . Find restaurants, movies, Wi-Fi hotspots, and other stuff all from your iPhone or iPod Touch.
Ga naar: toughturtle : pinpoint 4 iphone : Lookup stuff based on your location on your iPhone.

======================================================================================

Same Hearts

Ga naar: Same Hearts - for iPhone/iPod Touch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-08, 00:16
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Mooi gedaan toppie! Alleen volgens mij in het verkeerde forum

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzamel topic: Online multiplayer games Wishhhh iPhone Games 3 08-05-11 15:36
Games die je online tegen elkaar kunt spelen annie01 iPhone Apps 15 11-03-10 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.