//

Podcasts op je iPhone, abonneren

Podcasts op je iPhone, abonneren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds een kleine week de trotse bezitster (ja, een vrouw ) van een iPhone 3GS, nu kwam ik erachter dat je snel en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-09, 18:02
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Exclamation Podcasts op je iPhone, abonneren

Ik ben sinds een kleine week de trotse bezitster (ja, een vrouw ) van een iPhone 3GS, nu kwam ik erachter dat je snel en op een makkelijke manier podcasts kunt downloaden en bekijken/beluisteren.
Voor zover ik ontdekt heb kan je rechtstreeks van je iPhone podcasts downloaden, maar ook gewoon via iTunes, alleen: zijn ze altijd gratis? Via mijn iPhone zie ik wel "gratis" staan, maar zijn jullie al eens betaalde tegengekomen? Want ik zit natuurlijk niet te wachten op een onverwachtse rekening!

Verder: als ik via iTunes heb aangegeven dat ik me abonneer op een podcast en ik sync daarna mn iPhone met deze gegevens, komt het dan ook allemaal op mn iPhone binnen? (nieuwe afleveringen enz)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-09, 18:09
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

elke keer wanneer je je aansluit op de pc/laptop synchroniseert ie automatisch de nieuwe afleveringen. ( Wel altijd even verversen of er een nieuwe podcast is )
ten 2e zolang er gratis staat is het gratis. En podcasts zijn naar mijn mening altijd gratis.

gr
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Podcasts verdwijnen van iPhone Egbertb iTunes 0 12-01-11 17:01
Abonneren op agenda: hoe verwijderen? horstvries iPhone algemeen 1 22-09-09 20:37
Windows: iPhone Podcasts error... caryntjen iTunes 0 07-03-09 10:25
Windows: Podcasts komen niet automatisch op de Iphone? lluuk iTunes 1 10-08-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.