iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wekker aplicatie, welke te kiezen?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/49726-wekker-aplicatie-welke-kiezen.html)

jordi538 09-12-09 10:58

Wekker aplicatie, welke te kiezen??
 
Hoi,

Ik krijg volgende week een iphone dock.
Daarbij zal het wel leuk zijn om een wekker aplicatie te installeren met een leuk LCD schermpje zodat het een mooi aanzicht heeft in mijn slaapkamer?

Wie weet een leuke wekker aplicatie met een mooie achtergrond en waarbij je gewekt kan worden met je eigen muziek? :confused:

gr Jordi

atek 09-12-09 11:14

Ik heb zelf geen dock, dus ik gebruik een dergelijke applicatie nog niet, maar als ik op de reviews af ga lijkt mij TimeTuner een goede optie.

BfromB 09-12-09 11:54

Ik gebruik Night Stand, bevat ook verschillende thema's.

mhoutman 10-12-09 10:16

een paar hele mooie opties:

Awaken: iTunes Store
TimeTune: iTunes Store
FlipTime: iTunes Store

enjoy !

kuotje 10-12-09 10:20

inderdaad, TimeTuner is een erg mooie ;; !

mhoutman 10-12-09 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 392298)
inderdaad, TimeTuner is een erg mooie ;; !

mijn enig bezwaar is dat timetunes geen skyradio en arrow jazz kan vinden ;)

kuotje 10-12-09 11:02

ow ja dat heb ik nog niet gemerkt, aangezien ik daar niet naar luister. Luister zelf meestal naar 538 of Q-Music. :)

Bordyl 10-12-09 11:35

Ik gebruik AlarmTunes (0.79) heel tevreden. Zonder dock vreet het wel je batterij half leeg.

Froggle 11-12-09 01:12

Ik kan iedereen Sleep Cycle aanraden. Probleem is voor de TS'er dat je hierbij juist geen dock voor nodig hebt.

stef007 13-12-09 11:57

Sleep cycle +1!!!!

Wook 13-12-09 13:04

Wat ik behoorlijk irritant vind aan de iPhone is dat er blijkbaar geen mogelijkheid is om een wekker te laten afgaan terwijl de iPhone uitstaat. Ik zette vroeger mijn GSM uit 's nachts en de wekker ging 's morgens gewoon af. Met een GSM van €20 is dit mogelijk maar met een iPhone van €675 blijkt dit niet mogelijk te zijn... Dit is iets wat ze mogen fixen als ze een nieuwe generatie uitbrengen.

maltje 30-12-09 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 392318)
Ik gebruik AlarmTunes (0.79) heel tevreden. Zonder dock vreet het wel je batterij half leeg.

Daar wilde ik jullie ook van verwittigen.
Deze morgen mij overslapen omdat iphone "plat" was.
En zeker de fout van Alarmtunes.
En draait dit progje in de achtergrond niet?
Heb nu die clock free waarvan hier een link stond.

mvg

NesCio01 31-12-09 14:55

Voor alarm gebruik ik gewoon de klok app die op m'n I-Phone stond.
Nee, een eigen sound oid erop zetten heb ik nog niet ontdekt en
nee, geen mooie background of zo.

Wel draait de app in de background en heb ik geen irritant (veel) licht van
m'n screen 's nachts. Dit heb je wel met bijvb. Fliptime, die zou gedimd moeten
kunnen worden (nightview?). Mwah, ik slaap nu eenmaal graag in het pikkedonker.

Het leuke van de klok is dat ie ook een stopwatch heeft (nog niet geprobeerd) en
een soort eierwekker (Timer, zeer regelmatig gebruikt bij ovenschotels enzo).
Nog een leuke........?
Ja, je kunt m via liveclock (cydia/iSpazio) een andere look op je sprinboard geven.
Hier is 't ie momenteel zwart (Live clock Dark), geeft de juiste tijd aan en er loopt
zelfs een rode secondenwijzer mee op de analoge wijzerplaat.

Ik heb nog niet getest of het alarm afgaat als de I-Phone helemaal uit staat.
Dat deed m'n D900 iig wel.

RV17 03-01-10 13:22

Sleep cycle alarm clock, nummer 1 betaalde app.
Het laat je je slaap ritme me ook bekijken, je moet wel zorgen dat je versie 2 hebt.

Undertaxxx 03-01-10 13:28

Ik kan je TimeTuner Radio Alarm Clock aanraden, dit is een echte wekker applicatie met erg leuke opties. Zo kan je snooze instellen van 1minuut tot 45 minuten, ook heb je de mogelijkheid om radio zenders toe te voegen en eigen muziek uit je iPod app. SleepCycle is wel leuk maar niet echt een wekker applicatie, het wordt meer gebruikt voor je slaapritme te bekijken/verbeteren.

http://img695.imageshack.us/img695/5...ng2010010s.png

Sterke-Jerke 03-01-10 13:55

Kan zo'n app er ook voor zorgen dat ik geen geen geluidjes krijg bij een nieuwe email bericht, als ie op wekker staat? Of moet ik dan nog een andere app installeren?

Michael 03-01-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sterke-Jerke (Bericht 400514)
Kan zo'n app er ook voor zorgen dat ik geen geen geluidjes krijg bij een nieuwe email bericht, als ie op wekker staat? Of moet ik dan nog een andere app installeren?

Zet hem in flight mode :d

Sterke-Jerke 03-01-10 19:00

Da werkt niet. want dan staat Wi-Fi nog aan, en ben ik telefonisch niet bereikbaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.