iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Welke voetbal App is de beste? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/49884-welke-voetbal-app-de-beste.html)

Ramniv 11-12-09 12:32

Welke voetbal App is de beste?
 
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag. Ik heb een aantal topics gelezen over voetbal Apps zoals Vi, Football Pro enz. Nu heb ik de volgende vraag:

Welke Voetbal App is de beste en dan met betrekking op snelheid van Push notifications voor elke goal in de Ned. en Engelse competitie.

IK hoor graag welke je het best vindt en vooral waarom?

kuotje 11-12-09 12:38

VI alert is een topper
Voetbal Primeur PRO is goed :D

16MRB06 11-12-09 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 392720)
VI alert is een topper
Voetbal Primeur PRO is goed :D

Ik vind voetbalprimeur pro vele malen beter dan vi alert, vi alert staat bij mij zelfs laatste.

mijn top 3:
voetbalprimeur pro
my football pro
vi alert

Bordyl 11-12-09 13:23

My Football PRO staat er bij mij op, evenals UEFA.com.

apotheosis 11-12-09 15:12

Voetbalprimeur pro heb ik ook aangeschaft voor de pushberichten maar o zovele fouten telkens?

Hoeveel keer ik het al niet heb voorgehad ik geen bericht kreeg als er gescoord werd en dan nog het ergste van allemaal ik een einduitslag krijg van bv 3-3 maar het wel 4-3 was grmmbblll.

Tis nog altijd het beste om zelf te kijken,dat duurd allemaal niet lang toch?
Ik heb alle ploegen nu toch ingesteld omdat ik soms vergeet welke matchen er zijn en ze deze op prime sport dan eventueel uitzenden.

Iscores is ook heel goed programma;ook andere sporten live zoals tennis en noem maar op.Zeker een aanrader wie meerdere sporten volgt.

16MRB06 13-12-09 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 392802)
Voetbalprimeur pro heb ik ook aangeschaft voor de pushberichten maar o zovele fouten telkens?

Hoeveel keer ik het al niet heb voorgehad ik geen bericht kreeg als er gescoord werd en dan nog het ergste van allemaal ik een einduitslag krijg van bv 3-3 maar het wel 4-3 was grmmbblll.

Tis nog altijd het beste om zelf te kijken,dat duurd allemaal niet lang toch?
Ik heb alle ploegen nu toch ingesteld omdat ik soms vergeet welke matchen er zijn en ze deze op prime sport dan eventueel uitzenden.

Iscores is ook heel goed programma;ook andere sporten live zoals tennis en noem maar op.Zeker een aanrader wie meerdere sporten volgt.

Vreemd genoeg werkten de push berichten van voetbalprimeur dit weekend nauwelijks daar het vorige week perfect ging.

kuotje 13-12-09 22:36

ja, vandaag met Vitesse-FC utrecht dacht ik dat het 1-2 was. maar uiteindelijk toch nog 2-2 geworden, waarvan ik geen melding heb gehad.
De rest van alle wedstrijden waren wel goed gegaan.

16MRB06 13-12-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 393480)
ja, vandaag met Vitesse-FC utrecht dacht ik dat het 1-2 was. maar uiteindelijk toch nog 2-2 geworden, waarvan ik geen melding heb gehad.
De rest van alle wedstrijden waren wel goed gegaan.


Sterker nog, toen het al 1-2 stond kreeg ik de melding dat vitesse 1-0 had gescoord.

apotheosis 14-12-09 02:36

Idd,tis dus echt niet goed vind ik.
De enige reden dus waarom ik het laat opstaan is ik soms vergeet de matchen op een bepaalde dag en uur worden gespeeld en dan mis ik deze soms terwijl ze deze soms op prime sport uitzenden.

kuotje 14-12-09 09:14

ja maar wanneer het wel klopt is het toch handig :D
ik heb nu VI Alert met VP Pro samen haha.
Nadeel van VI Alert , je mag maar 5 teams -_-

Simba101 14-12-09 16:18

Ik blijf Fifa 10 beter vinden dan die gameloft rommel

Fubarro 14-12-09 17:00

Voor live tussenstanden gebruik ik SoccerStand, werkt perfect en update zelf om de paar minuten.

Flugeltje89 15-12-09 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fubarro (Bericht 393692)
Voor live tussenstanden gebruik ik SoccerStand, werkt perfect en update zelf om de paar minuten.

Trekt dat niet je batterij leeg?

Fubarro 15-12-09 09:00

valt best mee. ik heb het geen anderhalf uur aanstaan maar gewoon tussentijds checken. het is handig voor de CL wedstrijden op dinsdag en woensdag als je bv in de trein zit.

raaijkeweske 09-01-10 21:38

Voetbal apps / webapps
 
Met deze dissccussie hoop ik zoveel mogelijk voetbal apps/webapps op een rijtje te zetten


AppStore

-voetbalprimeur pro- het laatste voetbalnieuws dmv push (ook live standen)

-voetbal international alert- laatste nieuws direct van de vi site tevens ook filmpjes met de mening van Johan derksen ( push wordt hier alleen gebruikt om live standen door te geven)

Webapps

http://m.goal.com/nl/?SID=ti92v6lhtf97m7saspfks38qt0 laatste Internationale voetbal nieuws

Ajaxfans.net - Ajax voor de echte fan! / Laatste nieuws over Ajax Amsterdam hele goede webapp ( zou der hier graag meer van Zien)

Deze 4 gebruik ik dagelijks ik hoop dat er nog veel meer goede bijkomen.(graag ook voor psv feyenoord twente az enz. )

BjornD 09-01-10 22:19

welke is de beste gratis app voor voetbal uit belgie

raaijkeweske 10-01-10 03:36

PSV Netwerk Mobiel

actueel nieuws van psv mobielvriendelijk

ButcherJF 10-01-10 07:40

VBLQuiz, een voetbalquizz inderdaad, van 'onze' psychonikeo.

Enneh, zoek eens op bijv. 'voetbal' in iTunes.

Bordyl 10-01-10 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BjornD (Bericht 403288)
welke is de beste gratis app voor voetbal uit belgie

Als je er 0,79 euries voor over hebt, kan je best My Football kopen, één van de beste voetbalapplicaties die uit zijn. De PRO versie kost 2 euro meer en bevat Push.

kuotje 10-01-10 13:52

Goooal! ( werkt het beste qua push vind ik , maar hij geeft niet de goede namen door )
zelf gebruik ik VI Alert en VP Pro


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.