iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Sleep Cycle Alarm Clock (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/49889-sleep-cycle-alarm-clock.html)

DutchAppeal 11-12-09 13:40

Sleep Cycle Alarm Clock
 
Wat zijn jouw ervaringen met dit programma?

Toen ik de omschrijving las was ik erg sceptisch. Maar het feit dat de app al in vijf landen op de nummer 1 positie heeft gestaan leidde ertoe dat ik opzoek ging naar (onafhankelijke) reviews.

Het bijzondere is dat ik tot nu toe geen enkele negatieve beoordeling ben tegen gekomen!

Zelf heb ik gister dan ook het programma aangeschaft en ben ik heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Je moet het programma ten minste 3 nachten gebruiken voor je er iets wezenlijks over kunt zeggen, dus ik wacht nog even met oordelen!

Hier een goede review met duidelijke omschrijving van de techniek (en wetenschap) die erachter schuilt!

Sleep Cycle Alarm Clock – Health & Fitness, Reviews – 148Apps – iPhone App and Game Reviews and News

De Generaal 11-12-09 13:42

// Verplaatst naar Ervaringen

kuotje 11-12-09 15:33

ik ga hem vanavond testen :D

DutchAppeal 12-12-09 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 392811)
ik ga hem vanavond testen :D

En?

Hier werkte hij super! :D

kuotje 12-12-09 18:24

Ik heb hem nog niet getest. Ben opeens toch maar uitgegaan en dus kwam met een zwaar hoofd thuis haha. Zal em van de week teste. Gr

ButcherJF 12-12-09 20:29

Hier vind je een 'eigen' duidelijke (en positieve) review van deze app.

kuotje 14-12-09 09:11

en de uitslag van gisternacht
http://i45.tinypic.com/33mpt7c.png

toelichting om half 7 ging me moeder op vakantie, dus was weer wakker geworden :P

Flugeltje89 15-12-09 00:31

Afgelopen nacht gebruikt en het blijkt dat als k begin met slapen ik direct in diepe slaap ben. Dit houd ik vol vlak voordat ik wakker wordt.

Een diepe slaper dus ;). Er zal wel wat misgegaan zijn, dus zometeen maar weer eens proberen.

Merlin 15-12-09 10:04

1 Bijlage(n)
dit is mijn diagram van vannacht.
alleen wat ik mis in de app is wat het diagram verder uitwerkt. want ik weet niet wat dit nou zegt.
of komt dit pas na een tijdje dat het eerst meer data moet hebben om iets nuttigs te kunnen zeggen.

Michel15 15-12-09 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlin (Bericht 393937)
dit is mijn diagram van vannacht.
alleen wat ik mis in de app is wat het diagram verder uitwerkt. want ik weet niet wat dit nou zegt.
of komt dit pas na een tijdje dat het eerst meer data moet hebben om iets nuttigs te kunnen zeggen.

Hij heeft je wel op een piek wakker gemaakt, het programma leert al.

Had je de wekker om 7 uur staan ?

kuotje 15-12-09 10:41

en hij registreert hoe rustig/onrustig je bent tijdens het slapen.

Merlin 15-12-09 10:54

naja ik was wakker voordat ie afging dus het telt niet helemaal, ja ik had hem om 7 uur gezet.
maar wat ik beetje dacht was dat je ook te zien zou krijgen of je genoeg zou slapen of dat je meer slaap nodig hebt.

kuotje 15-12-09 11:10

hmm, ja zou een mooie optie zijn. maar wel moeilijk in te schatten, wat is genoeg? en hoe hard heb je gewerkt de dag ervoor.

Niek_ 15-12-09 22:08

Ben toch een beetje huiverig om hem te proberen. Heb hier maar 1 wekker (m'n iPhone) en het staat zo lullig als ik te laat op m'n werk kom. Kan ik naast dit programma ook de gewone wekker zetten? Werkt deze dan ook?

Flugeltje89 15-12-09 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niek_ (Bericht 394180)
Ben toch een beetje huiverig om hem te proberen. Heb hier maar 1 wekker (m'n iPhone) en het staat zo lullig als ik te laat op m'n werk kom. Kan ik naast dit programma ook de gewone wekker zetten? Werkt deze dan ook?

Tuurlijk. De wekker van de iphone werkt gewoon op de achtergrond. Die gaat dus sowieso af.
Slim is om je wekker net na de tijd te zetten van Sleep Cycle. Als Sleep Cycle faalt, dan heb je de andere wekker nog.

Als je ze tegelijk of de normale wekker eerder zet, verstoord dat misschien de functie van Sleep Cycle.


Ik weet zelf waarom hij bij mij in het begin niets registreerde. Ik had hem gelocked. Ik dacht dat dat wel kon als ik hem als achtergrondservice had ingesteld, maar zo werkt hij evengoed niet. Dus niet locken.

Merlin 16-12-09 09:36

1 Bijlage(n)
oke dit is die van vanacht.
ik voel me beter uitgeslapen dan die van gister terwijl het diagram echt aangeeft dat ik onrustiger heb geslapen. ik heb vanacht alleen langer geslapen dan de nacht ervoor. dus dan zou ik bijna zeggen het gaat niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit. maarja dat kan je eigenljk niet zeggen op maar 2 testjes :D

Guest-20201028093429 28-12-09 22:05

Heb hem vannacht ook getest maar om 5:19 stopte me batterij ermee (Had hem niet aan de oplader liggen:p). Straks nog maar eens proberen dan. Ben benieuwd. Dit zou mij echt kunnen helpen:)

Michel15 28-12-09 22:29

Ik heb het opgegeven, paar keer in diepe slaap wakker geworden. Tenminste volgens de app dan.

Zonder app wakker worden gaat ook prima, dus helaas voor de app

rjfalcon 29-12-09 16:32

http://grab.by/1raO
Dit is mijn grafiekje voor 1e avond.
Is me nog niet echt duidelijk wanneer ik droom.
Elke hoge parabool is een droom? Of gewoon een diepe slaap?
Wel leuke app. ga ik zeker vaker gebruiken.

kuotje 29-12-09 18:15

dromen is denk als je rustig aan het slapen bent, beetje bewegen erbij.
dus krijg je een halve piekje.
Hoge pieken geven aan dat je wakker bent en dus onrustig bent in bed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.