//

Gesproken beller identificatie

Gesproken beller identificatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Zoals meerderen van jullie gebruik ik mijn iPhone ook als iPod. Is er misschien een app waarmee een gesproken identificatie wordt afgespeeld als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-09, 15:10
robbbieee robbbieee is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard Gesproken beller identificatie

Beste lezer,

Zoals meerderen van jullie gebruik ik mijn iPhone ook als iPod. Is er misschien een app waarmee een gesproken identificatie wordt afgespeeld als de headset is aangesloten zodat ik mijn Iphone niet meer uit mijn jaszak hoef te vissen om te zien wie er belt?

Mvg,

Robbert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-09, 15:24
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbbieee Bekijk bericht
Beste lezer,

Zoals meerderen van jullie gebruik ik mijn iPhone ook als iPod. Is er misschien een app waarmee een gesproken identificatie wordt afgespeeld als de headset is aangesloten zodat ik mijn Iphone niet meer uit mijn jaszak hoef te vissen om te zien wie er belt?

Mvg,

Robbert
Ik vraag met je mee, want op deze manier is het nut van de headset overbodig.
Ik wil niet alles aannemen namelijk, maar op deze manier moet ik wel. En hoe zorg je ervoor dat je hem weigert via de headset?
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.
  #3  
Oud 18-12-09, 15:29
robbbieee robbbieee is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ook dat vind ik een goeie vraag.... Zelf heb ik geen idee! Toevallig kwam ik erachter dat als je dubbelkikt op de headset, je een nummer vooruit gaat en driemaal een nummer achteruit.
  #4  
Oud 18-12-09, 15:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Op een niet gejailbreakte iPhone lijkt me dat moeilijk realiseerbaar: het zou dan een App moeten zijn die je gebruikt om muziek af te spelen EN telefoontjes af te handelen, omdat een App niet in de achtergrond kan draaien. Dan dupliceer je echter 2x standaardfunctionaliteit en dat mag niet van Apple...

Het is niet helemaal wat je wil, maar misschien kun je voor ieder contact in je adresboek een eigen ringtone aanmaken waarin je zelf zijn/haar naamt inspreekt. Of nog leuker: hem/haar dat laat doen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 18-12-09, 15:37
robbbieee robbbieee is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Dat is idd mogelijk, maar als de spraakbesturing ook namen kan 'opnoemen' moet dit ook mogelijk zijn als caller id neem ik aan....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes reggiepuntnu iTunes 3 26-10-10 11:07
Gesproken telefoon keypad. Prime iPhone algemeen 5 29-11-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.