iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Itunes 12 dagen cadeaus (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/50969-itunes-12-dagen-cadeaus.html)

Louise-Tabitha 29-12-09 12:18

Itunes 12 dagen cadeaus
 
Heeft er nog iemand last van dat deze applicatie gewoon niet werkt? Telkens als ik kies voor download now dan wordt ik doorgestuurd naar de itunes store en krijg ik vervolgens de foutmelding: Uw aanvraag kon niet worden voltooid.

Hebben meer mensen hier last van? Weet iemand de oplossing?

houtjes 29-12-09 13:52

Ja ik heb hetzelfde maar ik heb er geen last van, zijn nou niet de meest bijzondere downloads!

kuotje 29-12-09 14:15

nee -_-
wat een kado's :D
jammer dat ik ze al heb

maar heb je al geprobeerd om hem te herinstalleren ?

hbieshe 29-12-09 16:56

Had ik ook last van, maar het bleek te liggen aan het feit dat ik het icoontje van Itunes verborgen had via SBSettings (Cydia). Toen ik dat eenmaal weer "zichtbaar" gemaakt had, kwam ik direct in Itunes terecht en kon ik downloaden. Met het icoontje niet zichtbaar, kwam ik in Safari terecht en kreeg ik de melding dat er naar de link 'te vaak was doorverwezen'

King1987 29-12-09 18:49

Ik snap dat het vervelend is, maar waarom download je niet gewoon via iTunes op je pc/mac?

Karnemelk 30-12-09 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hbieshe (Bericht 398697)
Had ik ook last van, maar het bleek te liggen aan het feit dat ik het icoontje van Itunes verborgen had via SBSettings (Cydia).

Zat me al af te vragen waardoor het kwam, maar dit is voor mij inderdaad ook de oplossing. Ik had iets soortgelijks al een keer gehad met Youtube en Categories, waardoor Youtube links in Safari ineens niet meer werkten, maar geen moment gedacht dat dit ook de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn.

@King1987: En ach, waarom zou je je PC opstarten als je net lekker met je iPhone op de bank zit en de push notificatie binnenkomt dat de nieuwe download gereed staat?

Shorty007 30-12-09 15:17

zijn alleen maar liedjes :s hoopte op apps... beetje jammer

boeke 30-12-09 17:04

Mss een domm vraag : waar is deze app te vinden ? Of geldt deze app enkel maar voor Nederland ?
Alvast thx voor antwoord

iScorpio 30-12-09 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 399214)
Mss een domm vraag : waar is deze app te vinden ? Of geldt deze app enkel maar voor Nederland ?
Alvast thx voor antwoord

In de app store :p

boeke 30-12-09 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 399221)
In de app store :p

lol zooo stom ben ik nu ook weer niet. Ik heb mss de verkeerde vraag gesteld. Heet deze app dan echt : itunes 12 dagen cadeaus. Wel dan denk ik dat deze app niet te vinden is in de belgische app store. Vandaar mijn vraag ....

Undertaxxx 30-12-09 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 399225)
lol zooo stom ben ik nu ook weer niet. Ik heb mss de verkeerde vraag gesteld. Heet deze app dan echt : itunes 12 dagen cadeaus. Wel dan denk ik dat deze app niet te vinden is in de belgische app store. Vandaar mijn vraag ....

Alleen beschikbaar in de NL Store. ;)

XIII 30-12-09 18:02

NL: iTunes Store

BE: kan ik hem ook niet vinden...

boeke 30-12-09 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 399244)
NL: iTunes Store

BE: kan ik hem ook niet vinden...

thx voor antwoord:)

Cryptopsy 01-01-10 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 399179)
zijn alleen maar liedjes :s hoopte op apps... beetje jammer

Ik had ook gedacht dat je wat leuke appjes zou krijgen. Die muziek heb ik tot nu toe allemaal in de prullenbak geflikkerd. Kan het honderd keer gratis zijn, maar kutmuziek blijft kutmuziek.

WDS001 01-01-10 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cryptopsy (Bericht 399733)
Ik had ook gedacht dat je wat leuke appjes zou krijgen. Die muziek heb ik tot nu toe allemaal in de prullenbak geflikkerd. Kan het honderd keer gratis zijn, maar kutmuziek blijft kutmuziek.

Als je leuke applicaties gratis wil kan je beter even kijken op AppEvent ;)

Cryptopsy 01-01-10 15:23

Hé, da's inderdaad leuk :d

ThaBudz 01-01-10 16:32

WDS , is sluikreclame wel toegestaan , hahahahaha :P

klaverentwee 01-01-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cryptopsy (Bericht 399733)
Ik had ook gedacht dat je wat leuke appjes zou krijgen. Die muziek heb ik tot nu toe allemaal in de prullenbak geflikkerd. Kan het honderd keer gratis zijn, maar kutmuziek blijft kutmuziek.

Mij hebben ze geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek mag schijten :D (of kijken).

ThaBudz 01-01-10 21:28

is het gratizzz , zeiken ze nog .....echt hollandaise , het grootst voor niks .

LBBS 01-01-10 21:41

tsjah idd.. nou ik ben er iig wel blij mee. liever iets dan niks ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.