iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   icoon van een website in beginscherm wijzigen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/51430-icoon-website-beginscherm-wijzigen.html)

liang 05-01-10 14:55

icoon van een website in beginscherm wijzigen
 
Ik heb op mijn beginscherm favoriete websites gezet als icoon. Maar dit zijn kopieen van die website pagina.
Hoe kan ik dit wijzigen in meer Iphone achtige iconen met een duidelijke logo. Hoe kun je zo;n logo aanmaken?

Ik heb geen MAC maar een windows PC .

Hoop dat iemand mij op weg kan helpen.:)

JWVD 05-01-10 15:30

Add A Custom iPhone Home Screen Icon

Asjeblieft ;) Volg de instructies, dan kom je er wel uit.

liang 06-01-10 11:54

icoonMet dank.
 
Met dank
Ga het proberen

groet

liang 06-01-10 14:07

icoon maken
 
Het is toch niet wat ik ervan verwachtte. tenzij ik iets niet goed begrijp.

met "Add to Home Screen" kun je inderdaad wel in je sprinboard de gekozen website als een icoon zetten. Maar dit kon (althans bij mijn 3GS) ook zonder deze app.
Het icoon is dan de pagina van de website en is niet zo aansprekend( grijzig van kleur).

Wat ik wil is de mogelijkheid om een aansprekend icoon zoals b.v.bij de app's in de App's store worden gebruikt, te maken.

Kan dit eigenlijk wel?

Bomans 06-01-10 14:29

Als je zelf een icoon hebt dan kan je dat makkelijk wisselen in de map

/var/mobile/Library/WebClips

liang 06-01-10 15:03

OK

Kun je ook aangeven hoe ik zo'n icoon aanmaak?
is daar een programma voor?

BasiX 06-01-10 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liang (Bericht 401947)
Het is toch niet wat ik ervan verwachtte. tenzij ik iets niet goed begrijp.

met "Add to Home Screen" kun je inderdaad wel in je sprinboard de gekozen website als een icoon zetten. Maar dit kon (althans bij mijn 3GS) ook zonder deze app.
Het icoon is dan de pagina van de website en is niet zo aansprekend( grijzig van kleur).

Wat ik wil is de mogelijkheid om een aansprekend icoon zoals b.v.bij de app's in de App's store worden gebruikt, te maken.

Kan dit eigenlijk wel?


Het handige van die site is juist dat je een eigen icoon kan toevoegen. Je upload gewoon een icoontje en vult de URL in in het pop-up veld dat verschijnt. Daarna voeg je de pagina aan je homescreen en je zult zien dat je eigen icoon toegevoegd is.

liang 06-01-10 19:07

Ik denk dat ik hier momenteel kennis te kort kom. Ik zal me eerst in bepaalde zaken moeten gaan verdiepen.

Dank allen voor zover

arjang 03-12-10 10:17

kan veel makkelijker
 
zoom in op het logo van de site, zodat die beeldvullend verschijnt en maak dan een boekmark naar je homescreen. klaar. ;)

liang 20-12-10 19:04

Arjang
 
bedankt

Klopt. dat doe ik nu. nadeel hiervan is dat je een extra actie moet doen om de site te openen na aantippen van het icoon op deze manier gemaakt. want hij opent de site op het formaat van de icoon/

Maar het werkt zo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.