iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   overzetten. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/51455-overzetten.html)

Unkown. 05-01-10 20:25

overzetten.
 
Paar weken geleden heb ik hierover al een topic over geopend maar die werd op slot gezet.
Sorry dat ik hierbij het weer open maar ik kom er echt niet uit ??

Het probleem is namelijk dat ik niet weet hoe ik via iTunes 'gekochte/gedownloadde' apps moet overzetten op myn iphone.
Ik heb veel gezocht op google maar daar stond meestal niet het informatie wat ik zocht, of over gejailblala iphone's. En dat is de mijne niet.

Ik vink alles aan maar ik krijg geen schermpje om de spelletjes te synrochoblabla naar mijn iphone.
Alleen Toepassen ,maar als ik op toepassen klik gebeurt er niks !

Kunnen jullie ajb helpen ?
Thanks,

unkown. :o

Bordyl 05-01-10 21:08

Tjah, normaal gezien druk je eerst op je iPhone-tabblad en vervolgens vanboven op het venstertje van de programma's (tussen 'beltonen', 'muziek', ...). Vervolgens vink je het hoofdvakje aan, nl. 'programma's synchen' of zoiets. En dan kies je ze allemaal of selecteer je er enkelen, en dan op synchroniseer drukken!

Maar is je probleem soms dat dat vakje met 'programma's synchen' niet aangevinkt raakt?

Unkown. 05-01-10 21:16

Nee het staat er gewoon helemaal niet bij.
Ja ik heb er een print screen van gemaakt maar ik weet niet hoe je het hier moet voegen.

Unkown. 05-01-10 21:17

http://i46.tinypic.com/29pfbxh.jpg

PeterTe 05-01-10 22:13

Klik op toepassen rechtsonder ;)

Unkown. 05-01-10 22:15

>.< dat lukt dus niet, als ik dat doe komt op het schermpje van mn iphone te staan syronish. maar als die klaar is zijn de spelletjes er nog steeds niet.

kuotje 06-01-10 10:19

probeer rechtermuisknop op je iphone en aankopen overzetten.
lukt het niet
probeer alles te verwijderen en opnieuw te downloaden via iTunes store ( nee kost geen geld nog 1x )

en dan over te zetten. en je itunes te machtigen *weet niet of het relevant is*

Bordyl 06-01-10 16:21

Aah, misschien dat je 'beperkingen' op hebt staan. In instellingen gewoon even uitzetten als dat aan staat.

--> en? :)

Frog 06-01-10 16:53

Je hebt beperkingen aanstaan of je moet je iPod/iPhone machtigen.

Unkown. 06-01-10 16:57

Hoe moet ik machtigen?
Ik heb wel computer machtigen gedaan maar ik weet niet of het iets daarmee te maken heeft.

Unkown. 06-01-10 17:01

Beperkingen staan uit & Ik heb alles van Itunes gewist + opnieuw geinstalleerd, opnieuw geprobeerd.
't blijft maar niet lukken..

Frog 06-01-10 17:50

Als je je computer hebt gemachtigd is je iPod/iPhone ook automatisch gemachtigd....

Heb je je iPod al hersteld?
Zie je de apps wel als je ernaar zoekt op je iPod?

Unkown. 06-01-10 18:00

Ik heb geen Ipod maar een Iphone:P
Nee, ik heb nog niks hersteld.

ThaBudz 06-01-10 18:23

misschien een lamme vraag , maar de apps zijn officieel via itunes aan geschaft ¿¿

Brendanoz 06-01-10 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 402072)
misschien een lamme vraag , maar de apps zijn officieel via itunes aan geschaft ¿¿

maar al zal hij gecrackte apps gebruiken, dan zullen ze alsnog op zn springboard verschijnen toch? alleen kan hij zn niet openen op zn iphone.

Frog 06-01-10 19:53

Volgens mij krijg je dan een foutmelding.

Ik zou mijn iPhone herstellen als ik jou was en daarna geen reservekopie terugzetten.

ThaBudz 06-01-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brendanoz (Bericht 402091)
maar al zal hij gecrackte apps gebruiken, dan zullen ze alsnog op zn springboard verschijnen toch? alleen kan hij zn niet openen op zn iphone.


nope je ziet em wel syncen en ze staan er dan vervolgens NIET op ,en omdat dit een discussie is waar ik me vingers niet aan wil branden is dit het enige wat ik er over zeg .

Unkown. 06-01-10 21:01

'T zijn gratis apps in de appstore 8-)

ThaBudz 06-01-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Unkown. (Bericht 402144)
'T zijn gratis apps in de appstore 8-)

ok :D , lol , al geprobeerd via je foon een app. binnen te halen en dan kijken wat ie doet ¿

Unkown. 06-01-10 21:06

Ja dan doet ie het wel , maar spelletjes die groter dan 10 mb zijn download ie niet op de iphone, vandaar. :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.