//

Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren??

Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrije geheugen is 450 mb.... nu wil ik let's golf installeren, hetgeen 85 mb groot is, en steeds krijg ik de melding dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-10, 16:26
jorisposma jorisposma is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 19
Standaard Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren??

Mijn vrije geheugen is 450 mb.... nu wil ik let's golf installeren, hetgeen 85 mb groot is, en steeds krijg ik de melding dat de applicatie niet geinstalleerd kan worden ivm te weinig geheugen:S?

iemand enig idee hoe dit kan??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-10, 17:42
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Eigenlijk geen idee, maar misschien heeft de iphone wel meer ruimte nodig als die 85 mb om bestanden tijdelijk op te slaan en uit te pakken enzo......
is maar een idee die in me opkomt wat het eventueel kan zijn.
  #3  
Oud 09-01-10, 18:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisposma Bekijk bericht
Mijn vrije geheugen is 450 mb.... nu wil ik let's golf installeren, hetgeen 85 mb groot is, en steeds krijg ik de melding dat de applicatie niet geinstalleerd kan worden ivm te weinig geheugen:S?

iemand enig idee hoe dit kan??
Ik heb dat ook voor; het enige wat je kan doen is er een app afhalen die je niet speelt ofzo en liefst eentje dat heel wat mb's heeft.
Ik heb dit gister ook terug voorgehad,ook normaal gezien plaats genoeg maar blijkbaar is er iets dat meer ruimte nodig heeft ofzo, ik heb er zelf ook geen uitleg voor.
Tis hier al gezegd geweest hoe dat komt maar ben het helaas vergeten.

Mijn oplossing; appes die ik niet gebruik of niet meer gebruik zwier eraf en maak ik plaats voor games die ik wel nog gebruik enz....

Ik meende ik zou toekomen mee 16gb maar al die games en gps slorpen dat snel op dus bij de nieuwe iphone zal het een 32 gb of hoger worden zenne.
  #4  
Oud 09-01-10, 19:16
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Je hebt het dubbele aantal geheugen nodig om een app erop te installeren omdat die het eerst moet uitpakken op de iPhone . Raar dat er trouwens wel genoeg ruimte over is!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan wel bellen, maar ik hoor niets, ontvanger ook niet keko iPhone algemeen 4 22-10-10 07:06
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 17:09
Kan niets installeren van Appstore Regilio iPhone Apps 21 22-11-08 09:20
de Iphone is er maar ik kan er niets mee...help! rjmeijer1973 Archief 1 01-11-08 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.