iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beltegoed app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/52047-beltegoed-app.html)

vuurvreter 14-01-10 22:49

Beltegoed app
 
Bestaat er een app waarmee je je beltegoed in de gaten kan houden, en ik bedoel niet de "Belstatus".

Ik lees dat het een zooitje is bij T-Mobile m.b.t. de belstatus, vandaar dat ik een app zoek waarmee ik zelf alles in de gaten kan houden wat mijn verbruik is?

Een programma wat d.m.v. van je abbo opgave je tegoed van bellen en sms bij houdt.
Zodat je aan het einde (en tussentijds) van je periode zelf kan zien wat je verbruikt hebt.

PepijnP 16-01-10 21:58

Ik zou dit ook graag willen weten

StevenVD 17-01-10 00:29

Even off-topic hier, maar voor de gebruikers van Mobile Vikings bestaat er zo'n app die je kan halen uit de iStore (uiteraard gratis)

Hierdoor kan je altijd zien hoeveel geld je nog op je kaart hebt staan, hoeveel data volume je nog over hebt en wat het resterend aantal gratis sms zijn :)

vuurvreter 17-01-10 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVD (Bericht 405830)
Even off-topic hier, maar voor de gebruikers van Mobile Vikings bestaat er zo'n app die je kan halen uit de iStore (uiteraard gratis)

Hierdoor kan je altijd zien hoeveel geld je nog op je kaart hebt staan, hoeveel data volume je nog over hebt en wat het resterend aantal gratis sms zijn :)

Als ik dit opzoek in de istore lijkt me dit iets voor een prepaid kaart en is het Belgie's dus niet voor Nederland en abonnementen.
Dus niet geschikt, verbeter me als ik verkeerd zit.

StevenVD 17-01-10 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 405835)
Als ik dit opzoek in de istore lijkt me dit iets voor een prepaid kaart en is het Belgie's dus niet voor Nederland en abonnementen.
Dus niet geschikt, verbeter me als ik verkeerd zit.

Nee idd, enkel voor gebruikers van Mobile Vikings :)

kuotje 17-01-10 12:45

bitesms , te vinden in Cydia (jailbreak)
houdt smsjes in ieder geval bij.

het bellen bijhuoden op een andere manier heb ik nog niet gezien.
alelen bij algemeen/info en staat er gesprekstijd, die zul je dan elk maand meoten wissen wanneer je BTG in gaat.

ps. ik raad belstatus je gwoon aan want als die werkt, werkt ie gewoon perfect.
maar soms is er wat onderhoud nodig en dat is bij iedereen het geval weleens.

vuurvreter 17-01-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 405924)
bitesms , te vinden in Cydia (jailbreak)
houdt smsjes in ieder geval bij.

Niet iedereen heeft een jailbreak, zou het wel willen, maar durf nog niet :(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 405924)
p.s. ik raad belstatus je gwoon aan want als die werkt, werkt ie gewoon perfect.
maar soms is er wat onderhoud nodig en dat is bij iedereen het geval weleens.

Als het alleen onderhoud is, valt het nog mee.
Maar ik lees op het T-Mobile forum dat de problemen vele malen groter zijn, dan alleen onderhoud. Mensen krijgen rekeningen van overige kosten die er niet om liegen, terwijl ze nog binnen hun tegoed zitten. En ik heb bedragen van meer dan € 900,00 voorbij zien komen en daar wordt ik niet vrolijk van.

Diezelfde mensen moeten dan ook veel moeite doen om aan te tonen dat het niet klopt.

Vandaar dat ik het zelf in de gaten wil houden middels een app die er kennelijk nog niet bestaat, erg jammer.

kuotje 17-01-10 15:21

Maar stel dat het jou gebeurt, ik denk dat je met die 'app' dan niet kunt bewijzen dat je niet die torenhoge rekeningen hebt gemaakt.

Maar nee er is mij ook nog nooit een voorbij gekomen.
Jammer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.