iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Applicatie voor Hotmail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/52158-applicatie-voor-hotmail.html)

StevenVD 16-01-10 17:14

Applicatie voor Hotmail
 
Hey,

Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar toch nog niet echt het antwoord teruggevonden op men vraag.

Ik beschik over 2 hotmailaccounts. Deze zou ik ook heel graag kunnen bekijken op men GSM. Ik zou graag al men mails hebben en ook de verschillende mappen enzo.. Kortom zoals het bv. werkt in Windows Live mail. Nu heb ik hier een app voor, mBox Mail pro maar vindt toch niet dat deze zo heel goed werkt.

Zijn er hier mensen die nog andere apps kennen en ervaringen hebben daarme?

Bedankt

glaantje 16-01-10 17:37

Neem Gmail :)

StevenVD 16-01-10 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 405716)
Neem Gmail :)

Nee liever niet, ben er absoluut geen fan van :)

glaantje 16-01-10 17:46

Dan in ieder geval een andere goede IMAP client :)

StevenVD 16-01-10 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 405721)
Dan in ieder geval een andere goede IMAP client :)

Hehe nee sorry maar zou echt graag bij men hotmailaccounts blijven, heb deze al over gebruikt op diverse websites, mensen kennen ook deze emailadressen enz.

glaantje 16-01-10 18:04

Je kan er toch een nieuwe naast beginnen en dan langzaam die oude mailadressen uitfaseren :)
Maar ff ontopic ik heb geen goede informatie over hotmail apps voor je, sorry ;)

Shorty007 17-01-10 11:53

ibismail ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen.
zit er over te twijfelen deze zelf aan te schaffen.
eerste comments zijn niet zo goed, maar na de update schijnt de app het wel goed te doen.

StevenVD 17-01-10 13:03

Ah Oké danku voor de info, zal het eens bekijken :)

miggi1907 17-01-10 22:40

mboxmail is vrij goed vind ik zelf...Wel vrij prijzig maar je krijgt zeker waar voor je geld! De app is snel en eenvoudig te gebruiken, je hebt alle belangrijke functies ter beschikking ook. Enkel Push werkt niet denk ik, maar als je er een klein beetje geld voorover hebt is het zeker aan te raden!

wieke 18-01-10 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVD (Bericht 405724)
Hehe nee sorry maar zou echt graag bij men hotmailaccounts blijven, heb deze al over gebruikt op diverse websites, mensen kennen ook deze emailadressen enz.


Je kunt toch gewoon een Gmail account aanmaken en dan je mailtjes door laten sturen van Hotmail naar Gmail. Doe ik zelf ook. Werkt super!

StevenVD 18-01-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wieke (Bericht 406285)
Je kunt toch gewoon een Gmail account aanmaken en dan je mailtjes door laten sturen van Hotmail naar Gmail. Doe ik zelf ook. Werkt super!

Oh en hoe moet je dit dan doen? Voor zover ik gevonden heb laat hotmail het niet toe om aan forwarding te doen naar een gmail account.

Alvast bedankt :)

wieke 18-01-10 12:36

De uitleg e.d. kan je vinden in dit topic:

https://forum.iculture.nl/f18/i...s-truukje.html

Succes ermee!

noedie 18-01-10 13:03

je kunt toch gewoon meerdere pop3 accounts aanmaken..
Ik snap niet waarom dat lastig is..

wieke 18-01-10 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door noedie (Bericht 406302)
je kunt toch gewoon meerdere pop3 accounts aanmaken..
Ik snap niet waarom dat lastig is..


En als hij nou zijn Hotmail accounts wil behouden, is dat dan nog steeds niet lastig?

XIII 18-01-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door noedie (Bericht 406302)
je kunt toch gewoon meerdere pop3 accounts aanmaken..
Ik snap niet waarom dat lastig is..

De topic starter zal meer problemen hebben met de mappen (via pop3 krijgt hij alleen de inbox van iedere account)...

Mysteriousgirl_ 22-01-10 15:19

Je kan ook gewoon via safari naar hotmail gaan, en dan als favoriet op je beginscherm zetten.. Je hoeft dan alleen even op het icoontje te drukken en dan opent ie safari en zie je meteen of je nieuwe mailt hebt.

Ik heb die hotmailapp gedownload van 8 euro en dat was echt een waste of money.

kuotje 22-01-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 407660)
Je kan ook gewoon via safari naar hotmail gaan, en dan als favoriet op je beginscherm zetten.. Je hoeft dan alleen even op het icoontje te drukken en dan opent ie safari en zie je meteen of je nieuwe mailt hebt.

Ik heb die hotmailapp gedownload van 8 euro en dat was echt een waste of money.

Je hebt niet overal 3G ( niet waar ik ben ) en dan is via Safari niet de snelste optie, maar wel de lastigste :P

Mysteriousgirl_ 22-01-10 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 407663)
Je hebt niet overal 3G ( niet waar ik ben ) en dan is via Safari niet de snelste optie, maar wel de lastigste :P


Ja das lastig voor je :P In amsterdam geen last van ;)

suzannu 27-01-10 10:58

Hotmail via mbox
 
Heb mbox mail app op mijn iphone gezet, en werkt prima. Had in eerste instantie probleem met de instellingen, maar na een mailtje aan mbox kreeg ik binnen een uur de oplossing van een zeer vriendelijke medewerker toegestuurd die perfect werkt en me nog een great week toewenste.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.