Hulp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gister iphone ontvangen. Ik heb wat apps gedownload. Maar wat moet ik doen om me iphone echt leuk te maken want verveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp
Hallo,
Ik heb gister iphone ontvangen. Ik heb wat apps gedownload. Maar wat moet ik doen om me iphone echt leuk te maken want verveel me nu een beetje met de iphone weet geen leuke apps. En heb leuke verhalen gehoord om er mee te doen maar ben het vergeten. En is het slim om te jail breaken en wat voor apps kan ik dan beste downloaden enzv. Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is te veel om op te noemen te doen dmv een jailbreak even een ( zoek)rondje over het forum levert je een hoop op .
|
|
|||
|
|||
ja voor deze post was ik al zoeken maar kan niet echt iets vinden. Maar waar moet ik een beetje aan denken kan alle apps gratis downloaden en kan ik apps van mensen zelf gemaakt gebruiken maar is het ook veilig en moeilijk dat jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We staan natuurlijk niet toe dat we hier gaan praten over het illegaal installeren van apps, maar dat wist je vast al
|
||||
|
||||
En na een jailbreak een rondje neuzen in Cydia zie je ook welke mogelijkheden er allemaal zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik raad je aan om eerst alles eens uit te zoeken: Wat kan ik er mee? Hoe doe ik dit hoe doe ik dat? Als dat allemaal goed gaat kan je beginnen aan 'het echte werk,' de jailbreak
|
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor de reactie's ik ga dit weekend tijd nemen alles te doe
gr. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp | fatihaltu | Archief | 2 | 25-04-10 23:01 |
Hulp! | masterpacino | Archief | 1 | 05-01-10 19:01 |
Hulp? | Peernij | Archief | 3 | 10-05-09 13:32 |
Hulp Hulp!! Applicaties weg | Drumpie | iPhone algemeen | 3 | 08-06-08 01:11 |
BL 3.9 1.1.2 --> 1.1.3 hulp | Johannes | Unlock [archief] | 12 | 14-02-08 22:33 |
|
|