Naam bij onbekend telefoonnummer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat eens te denken: wat zou het ongelooflijk handig zijn als de naam van de persoon (of bedrijf) die jou belt, wiens telefoonnummer je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam bij onbekend telefoonnummer
Ik zat eens te denken: wat zou het ongelooflijk handig zijn als de naam van de persoon (of bedrijf) die jou belt, wiens telefoonnummer je niet in je iphone hebt staan, wel zou kunnen worden weergegeven doordat je iphone het nummer opzoekt via de internetverbinding (bijvoorbeeld in telefoongids.nl). Zo kun je altijd zien wie er belt! Mijn vraag: bestaat dit, zo nee, zou dit kunnen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij wordt dat te ingewikkeld, en aangezien het via internet verbinding gaat voordat je het weet heeft ie opgehangen. Dus daarna kun je hetzelf op zoeken in de nationale telefoongids
ten 2e mobiele nummers worden niet herkend.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam veranderen bij film | pat39 | Muziek, foto & video | 2 | 15-11-10 20:18 |
telefoonnummer ipv naam | schmeink | iPhone algemeen | 5 | 24-09-10 20:48 |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
foutmelding bij oproep; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt | jojorg001 | iPhone algemeen | 0 | 11-01-10 21:00 |
Geen naam bij nummer | Maxman | Unlock [archief] | 5 | 16-01-08 12:37 |
|
|