iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Skype op iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/5254-skype-op-iphone.html)

Common.Sense 18-01-08 17:38

Skype op iPhone
 
Als je met de Safari browser naar SkypeForiPhone dot com surft kun je inloggen en Skype gebruiken zonder dat je daarvoor software op de iPhone zelf hoeft te installeren.

De web-based service van SHAPE maakt gebruik van de SkypeOut beltegoeden om te kunnen bellen naar andere mobieltjes of vaste nummers.

Ruard 21-01-08 05:29

Sjiek, werkt als een trein, Heel handig voor me ik ben veel onderweg, wonend in Azie dus kan ik af en toe lekker buiten de deur met vrienden bellen. Dank je wel.

Groeten

namastee 21-01-08 12:03

tegenwoordig te vinden onder IM+ for Skype, iPhone/iPod Touch version.

veel plezier

panda 30-03-08 20:58

skype op iphone
 
waarom werkt skype niet op mijn iphone
ik heb gedaan wat jullie zeiden maar het geeft altijd als ik mi inlog
disconnected
reason:connection failed
en heb bereik en Wi-Fi
wat kan ik doen
zou het ook kunnen werken met voipbuster???

BjOrN_M 09-04-08 23:49

Ik krijg net dezelfde foutmelding. Is er een oplossing ?

Jewcookie 17-04-08 17:46

Heb net Fring geinstalleerd. Daarmee kun je naast MSN ook je Skype account gebruiken. Net ff een testgesprek gevoerd en het klinkt echt top!

http://www.fring.com/iphone/

Common.Sense 19-04-08 10:08

Klinkt zeker goed!

goacidia 22-04-08 22:06

Kan je ook gratis bellen via internet?
Ik dacht dat skype dit toch deed ? of was dit alleen vroeger?

Michael 22-04-08 22:11

Dit doet skype nog steeds met je vrienden maar gewoon bellen moet je voor betalen

dbmsoutput 03-10-08 11:27

Hi wijze mannen en dames,

Ik heb net IM+ for Skype geprobeerd (trial 10 dagen). Het werkt prima: makkelijk, snel en goed geluid.
… maar enige probleem… kosten per. Ik zit in Nederland en bel (om te testen) van Iphone via Skype (met IM+ for Skype, zonder Wi-Fi maar via 3G of GRPS ) naar huis (vaste telefoon). Binnen een paar minuten 1.5 euro is weg. Ik heb gekozen overal in instelingen Nederland als land.
Ik heb verwacht iets als 0.2 cent per minuut maar het is meer 25cent per minuut.
Wat doe ik verkeerd? Hoe moet ik goedkoop bellen van mijn iphone?

Alvast thnx,

dbmsoutput[FONT=Arial][/FONT]

Halertje 12-11-08 10:08

Betalen van Skype to Skype
 
Wat ik heb begrepen is dat je met Skype op je Iphone gewoon moet betalen, ook als je naar een Skypenummer belt....

Zie deze link:

Get Skype On Your iPhone - Mobile Blog - InformationWeek

Daar kwam ik gisteren pas achter. Ik heb toen, om te proberen, even met Skype op de Iphone naar Amerika gebeld, ook een Skypenummer. Kosten: iets meer dan 2 euro voor 8 minuut 45. Daarna via Skype op PC naar datzelfde nummer gebeld (bijna een uur en een kwartier). Kosten: 0 euro.

Tsja, ik zal Skype op Iphone niet meer zo snel gebruiken, denk ik.

lnn.art 14-11-08 18:26

Hoe is het uberhaupt mogelijk dat je via een site belt?:S

Mwfadebeer 14-11-08 21:52

gratis en voor nix= FRING.
werkt prima en zowel skype account en msn accounts worden geimporteerd.
Via een update in cydia (Voipover3G) kun je zelfs (en eigenlijk mag dat niet dus foei :)) over je 3G netwerk bellen.
bel je buiten skype (skypeout) tegen lokaal tarief.
Mijn rekening is op deze manier aanzienlijk verlaagd, echt een aanrader.

Yzord 15-11-08 01:14

Vraagje, kan je een abonnement ook gebruiken bij \skype om mobiele nummers te bellen?

Ik zit even te kijken maar wat is er zo bijzonder aan bellen met Skype naar mobiel? Kost gewoon een kwartje per minuut. Das 40 minuten voor 10 euro. Met mijn sim only heb ik 200 minuten voor 5 euro. Beetje vreemd dit.

Robert80nl 01-04-09 17:02

Heb wel Wi-Fi verbinding, collega ook. Maar kan niet bellen. Er staat dan "not enough credits"
Wat doe ik verkeerd?

iMario 01-04-09 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert80nl (Bericht 273517)
Heb wel Wi-Fi verbinding, collega ook. Maar kan niet bellen. Er staat dan "not enough credits"
Wat doe ik verkeerd?

Je moet credits kopen.

namastee 01-04-09 17:42

zelfs met credits lukt het mij niet ondanks goede Wi-Fi verbinding! What's wrong?

Robert80nl 01-04-09 17:46

Maar via Wi-Fi was het toch gratis?

Bomans 01-04-09 19:16

Van skype naar skype is gratis. Waar ook ter wereld.

Robert80nl 02-04-09 00:54

maar hoe krijg ik dat dan voor elkaar?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.