iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Welk programma om foto's up te loaden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/52549-welk-programma-om-foto-s-up-loaden.html)

iPeppel 22-01-10 11:46

Welk programma om foto's up te loaden
 
Wat ik zoek is een programma waarmee ik (snel en simpel) een foto kan uploaden naar een website en dan gelijk een link heb. Zodat, als ik via iPhone op een forum zit, gelijk een link naar een foto in het bericht kan plakken.

Ik heb de applicatie 'Darkroom' op mn iPhone staan. Daarmee kan ik ook foto's uploaden naar Stepcase. Heb begrepen dat Flickr en Photobucket ook een dergelijke service hebben. Welke raden jullie aan? Ik ga er vanuit dat je je account dan ook via een computer kunt benaderen en niet alleen via de iPhone.

Zoek ook een dienst die makkelijk werkt. Imageshack bijvoorbeeld vind ik zeer traag en onhandig.

Mysteriousgirl_ 22-01-10 14:11

Dat zou ik ook graag willen weten!!

kuotje 22-01-10 14:30

op wat voor internetverbinding? want op gprs is idd alles traag :P

maar Flickr is wel een goede oplossing. ( en die synched met je account die je hebt gemaakt )

iPeppel 22-01-10 14:31

Internetverbinding is minimaal 3G (zit bij KPN dus overal 3G dekking).

Dus Flickr is wel wat. Wat is het verschil met photobucket? Volgens mij is het bij Flickr zo dat alle foto's openbaar zijn?

kuotje 22-01-10 14:34

Ik zou zeggen probeer het , en lees even de beoordelingen :)
de 1e 2 zijn al niet zo positief haha, maar ik denk dat het wel de beste is tot nu toe.

iPeppel 22-01-10 14:56

Flickr heeft wel een lelijk icoontje ;)

kuotje 22-01-10 15:57

Je kunt niet alles hebben :P

iPeppel 22-01-10 20:33

Nou, vooralsnog is het Photobucket geworden. Zojuist Flickr geprobeerd maar die werkt niet; moet ik inloggen met m'n yahooaccount maar dat werkt dus mooi niet. Tsja, dan houdt het snel op hè.

ikea 22-01-10 22:36

Ik gebruik Imageshack en ben er tevreden over.

Vanstra 22-01-10 23:43

Pixelpipe ?

iPeppel 23-01-10 14:32

Photobucket werkt goed en gemakkelijk. Online versie, op pc zeg maar, ziet er erg goed uit en heeft veel opties.

Positief is dat je een foto kunt maken en gelijk kunt uploaden naar photobucket ipv filmrol. Kan ook naar beide tegelijk overigens. Verder erg gemakkelijk om link van de foto te kopiëren.

Flickr ook aan de praat gekregen door op de pc in te loggen en nickname aan te maken. Kon daarna op de iPhone er ook in. Foto's uploaden werkt maar kom er niet achter hoe je een link van de foto kunt krijgen. Vergeleken met photbucket vind ik flickr nogal onduidelijk.

Kortom, Photobucket rules. Enige verbeterpunt is dat je foto's niet kunt draaien in de applicatie versie.

Bordyl 27-01-10 13:01

Ik gebruik al een hele tijd Photobucket, aangeraden door iMario. Ik stel dus ook deze voor :).

Guest-20180409093718 27-01-10 13:09

Imageshack Uploader, ImageShack Pro of ImageShack Free :)

j biggie 27-01-10 21:50

Ik gebruik al een tijdje flickit.Met dit programma kan ik snel foto`s een categorie toewijzen en naar me flicker account uploaden!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.