iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Met één webapp meerdere pagina's in Safari openen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/53879-webapp-meerdere-pagina-s-safari-openen.html)

praatpaal 09-02-10 22:49

Met één webapp meerdere pagina's in Safari openen
 
Ik ben aan het kijken of het lukt om één webapp op mijn springboard te hebben waarmee ik meerdere pagina's kan openen in Safari.

Het lijkt me namelijk handig om met één klik alle sites voor mobiele radarcontroles te openen ipv telkens los vanuit mijn springboard.

Ik weet dat van webapps de info plist in var/mobile/library/webclips staat met in de plist de url van de webapp. Maar kan je hier meerdere urls in zetten oid?

Heeft iemand hier een oplossing voor?

PhilJr 04-06-10 14:05

Beste praatpaal,

Het lezen van jouw post heeft me geinspireerd tot het maken van een webapp waarme je meerdere apps tegelijkertijd kan openen.
Na 3 dagen van werken is de app eindelijk in de beta fase beland.

Hoe de app werkt:
Na het openen van de app kan je de websites ingeven die je wilt opstarten de volgende keer dat je de app opstart.
Vul de website in in het input veld en druk op de submit knop (+).
sluit safari of refresh de pagina. om het resultaat te bekijken.

Om goed gebruik te kunnen maken van deze webapp is het noodzakelijk dat je op je iphone volgende instellingen doet.
javascript moet aanstaan.
blokeer popups moet afstaan , dus je moet popups accepteren van derden.
en je moet ook cookies accepteren.

link naar de app : Create more spaces at once.

Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Grts PhilJr

praatpaal 06-06-10 13:58

Ha Phil,
Klasse hoe je het idee hebt opgepakt. Het lukt me alleen niet om de pagina's te laten starten na het openen van de webapp.

Ha! Was vergeten popups aan te zetten, werkt erg mooi Phil!

Hoe zou je nu adressen die je hebt toegevoegd kunnen editen/verwijderen?

PhilJr 06-06-10 21:34

Hey praatpaal,
Fijn te horen dat je het goed vindt.

Het wijzigen en verwijderen van adressen is voor een volgende update, waar ik momenteel mee bezig ben.

Ps : Was een beetje aan het afwachten omdat ik niet zeker wist of het je zou bevallen en of het gebruikt zou worden zoals ik het gemaakt had.

praatpaal 06-06-10 22:15

Het doet inderdaad precies wat het moet doen. Ik vind het erg handig en ik kan me voorstellen dat meerdere mensen het handig vinden. Ik vind het handig om alle flitssites te openen, maar sowieso heb je vaak toch een vaste serie van websites die je bezoekt.
Ben benieuwd naar je update, maar het werkt iig top.

Puntje; ik haal eens in de zoveel tijd alle pagina's weg uit Safari. Als je dan de webapp opent ben je alle opgeslagen pagina's kwijt. Dat is net onhandig.

sfm 19-06-10 10:40

welke websites gebruik je dan voor mobiele radarcontroles?
Waarom gebruik je wikango niet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.