//

camera instellingen mogelijk?

camera instellingen mogelijk? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag sluitertijd en diafragma kunnen instellen; mogelijk nog meer (invul)flits? iemand een tip voor een goede app.? (heb/en wil GEEN jailbreak) thanks!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-10, 15:28
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard camera instellingen mogelijk?

Ik wil graag sluitertijd en diafragma kunnen instellen; mogelijk nog meer (invul)flits?
iemand een tip voor een goede app.? (heb/en wil GEEN jailbreak)
thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-10, 17:32
Hugy97 Hugy97 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 18
Standaard

Ga naar de App Store en zoek naar: Gorillacam, dan kun je dit soort dingen doen. Als je de foto lichter wil maken en bewerken zoek dan in de App Store: Photoshop.com Mobile. De bijde applicaties zijn gratis. Succes!
  #3  
Oud 12-02-10, 13:47
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard nog geen diafragma en sluitertijd in te stellen

dank; Gorillacam gedownload; echter nog niet mogelijk om de gewenste sluitertijd en diafragma zelf in te stellen. ik zoek me suf maar kan geen (betaalbare) app. vinden. iemand een gouden tip?
  #4  
Oud 12-02-10, 14:31
sentinel sentinel is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

ik denk dat de iphone geen sluiter nog een diafragma heeft, het lijkt me dus moeilijk om die te regelen...
  #5  
Oud 24-02-10, 13:20
Opgezetfan Opgezetfan is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Onzin,

Alle apparaten waarmee je foto's kan maken worden de foto's gemaakt dmv het instellen van een sluitertijd en diafragma en ISO. Dit zijn de drie waarden die namelijk bepalen hoe licht/ donker een foto word.

Ook ik zoek me suf naar zo'n app (ik heb wel een gejailbreakte Iphone 3GS) Dus als iemand de gouden tip heeft

Ik heb namelijk de app "Panoramatic" geinstalleerd om 360gr. panorama's te maken, maar om geen lichte en donkere delen te krijgen wil ik graag zelf de belichting in kunnen stellen
  #6  
Oud 20-09-10, 17:33
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Standaard

Hopelijk heeft iemand al succes gehad in het vinden van een App met instelbare sluitertijd etc. Ik heb zelf pas een setje lenzen gekocht, kwam voorbij op iPhoneclub maar een week of 2 later was er al een betere versie : die heb ik dus besteld,, bevat: Groothoek, Fish Eye en een 8X telephoto lens, plus cover om de lenzen in te schroeven en nog eens een minitripod, hoeft dus niks op de iPhone te plakken of wat dan ook, niet slecht voor 45 eu.

Ik wil mezelf heel graag wat meer verdiepen in de fotografie, is een leuk begin zo. Heb laatst al de ProHDR app gedownload (maakt echt mooiere foto's dan normaal). Dus hopelijk is er al een App bekend waarmee dus de sluitertijd etc instelbaar is.
  #7  
Oud 20-09-10, 17:43
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

Scheids, waar gekocht dat setje (betere versie) lenzen?
Heb zelf Gorilla setje gekocht. Prima ding
EN nee, nog geen info over instelbaarheid diafragma en sluitertijd. Wie wel?
  #8  
Oud 20-09-10, 17:52
eagerprinses eagerprinses is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

ik heb niet de indruk ook niet bij cydia dat daar een app voor is, maar als iemand dit wel vind ben ik ook erg geinteresseerd
  #9  
Oud 20-09-10, 19:10
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montefeltro Bekijk bericht
Scheids, waar gekocht dat setje (betere versie) lenzen?
Heb zelf Gorilla setje gekocht. Prima ding
EN nee, nog geen info over instelbaarheid diafragma en sluitertijd. Wie wel?
Die heb ik gekocht op usbfever.com - Accessories for USB Gadgets, PC, iPhone / iPod, PDA / Phone Accessories, Charger, Bike / Car Mounts, de lenzen zijn niet beter dan de set die besproken werd hier op iPhoneclub, het verschil met deze set en de andere is dat bij de eerste set alleen de 8X telephoto lens zat, en bij de nieuwe zitten nu ook een groothoeklens en een fish eye lens,
  #10  
Oud 20-09-10, 23:54
JBZ JBZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 24
Standaard

Check ook even deze site: iPhone Photography - iPhoneography, just another iPhone photography blog. Now including iPod Touch photography. - iPhone Journal
Veel info over fotograferen met je iPhone...
  #11  
Oud 21-09-10, 13:26
montefeltro montefeltro is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 34
Standaard

goede tips Umpire en JBZ; dank
  #12  
Oud 16-12-10, 21:40
megapluis megapluis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: venlo
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar megapluis
Standaard foto camera instellingen iphone4

he was aan het surfen en vondt dit op ons grote www misschien heeft iemand hier wat aan

The camera in the iPhone 4 has been upgraded to a 5-megapixel sensor with full auto-focus and auto-exposure controls. These tips will help you get the most out of it:

Tapping the screen to set the auto-focus on a subject also sets the exposure levels. So be careful if you click on a dark area when there is bright light or sky in the background as it will be overexposed.

You can add geotagging to the photographs you take with the camera. This will enable you to plot your photographs against geographic locations in websites like Flickr and applications such as iPhoto.

To make sure your photos are tagged you have to enable Location services: click on Settings then General then make sure Location Services is switched on.

The iPhone 4 camera also has a Macro Mode. This is activated automatically and allows you to focus on objects that are between 4 to 8 inches away. Just point at the close-up subject and click on it on the screen to set the macro autofocus and exposure (see example image below).

If you use the camera a lot it may be a good idea to add it as a double-click shortcut to the Home button. Go to Settings, then click General then click on Home. Select Camera - now when you double-click the Home button the camera will launch!
Reageren

Labels
camera applicatie, camera instellingen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS Instellingen voor de camera alsatian iPhone algemeen 1 02-07-09 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.