iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Automatische sms na weigeren gesprek (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/53994-automatische-sms-na-weigeren-gesprek.html)

kermel 08-02-10 12:36

stuur sms als ik in meeting zit
 
Is er een app die automatisch een voor-gedefinieerde sms verstuurd naar de persoon die me belt als ik in een meeting zit ?

Rodajo 11-02-10 16:06

Automatische sms na weigeren gesprek
 
Goedemiddag, kan iemand mij vertellen of er een optie is dat als ik een inkomend gesprek weiger, er automatisch een standaard sms verstuurd kan worden dat ik bezig ben en terug zal bellen?? Met andere telefoons kan dit wel, ik weet alleen niet of dit op de iPhone ook kan. Misschien dat er "an app for that" is:)...Ik heb het niet in de appstore kunnen ontdekken.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

King1987 11-02-10 16:10

 Verplaatst naar: App Store Programma's

Iphone3Gs 11-02-10 16:16

Ah kijk eens aan dat zal wel makkelijk zijn. vooral als ik weer een vergeetachtige bui heb en me iphone vergeet mee te nemen naar me werk. kun je dan ook de tekst veranderen in bijv email me op die en die adres?

kuotje 11-02-10 16:49

moet je een goede sms bundel hebben

ButcherJF 11-02-10 18:30

Waarom? Ik heb het goedkoopste iPhone abonnement, daarmee zou ik 150 telefoontjes kunnen weigeren (plus wat ik evt. over heb van de maand hiervoor). Natuurlijk sms ik ook, maar lijkt me dat je voor gemiste/geweigerde gesprekken al snel genoeg sms'jes hebt.

Rodajo 11-02-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 415579)
Ah kijk eens aan dat zal wel makkelijk zijn. vooral als ik weer een vergeetachtige bui heb en me iphone vergeet mee te nemen naar me werk. kun je dan ook de tekst veranderen in bijv email me op die en die adres?

Het werkt niet als je je phone bent vergeten. Het werkt alleen als je een inkomend gesprek "wegdrukt". Je kan zelf je tekst aanpassen. Dus ook naar je email verwijzen evt. Handig voorals je in een meeting zit ofzo. Neem aan dat zoiets ook op de iphone zou moeten kunnen.

Rodajo 11-02-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 415639)
Waarom? Ik heb het goedkoopste iPhone abonnement, daarmee zou ik 150 telefoontjes kunnen weigeren (plus wat ik evt. over heb van de maand hiervoor). Natuurlijk sms ik ook, maar lijkt me dat je voor gemiste/geweigerde gesprekken al snel genoeg sms'jes hebt.

Precies. Hoe vaak op een dag weiger je nou een oproep? Het is vooral voor de momenten dat je niet in de gelegenheid bent om op te nemen. Dan weet de persoon die jou belt het ook gelijk en voorkom je dat je constant gebeld wordt, als je toch niet op kan nemen. bijv tijdens een vergadering ofzo.

De Generaal 11-02-10 20:31

// Samengevoegd

Rodajo 12-02-10 14:17

Niemand die iets weet??:(

Rodajo 17-02-10 10:57

Automatische sms na wegdrukken inkomend gesprek?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodajo (Bericht 415571)
Goedemiddag, kan iemand mij vertellen of er een optie is dat als ik een inkomend gesprek weiger, er automatisch een standaard sms verstuurd kan worden dat ik bezig ben en terug zal bellen?? Met andere telefoons kan dit wel, ik weet alleen niet of dit op de iPhone ook kan. Misschien dat er "an app for that" is:)...Ik heb het niet in de appstore kunnen ontdekken.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Zo'n optie zit bijv op een Samsung. Als iemand zoiets kent in de Appstore of Cydia hoor ik het graag.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.