//

Wekker die wekt bij bepaalde plaats

Wekker die wekt bij bepaalde plaats discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een wekker die niet wekt op een bepaalde tijd maar bij een door jezelf ingestelde plaats. Bijvoorbeeld 5 km voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-10, 08:29
boekeloo boekeloo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bilthoven, NL
Berichten: 10
Standaard Wekker die wekt bij bepaalde plaats

Ik ben op zoek naar een wekker die niet wekt op een bepaalde tijd maar bij een door jezelf ingestelde plaats. Bijvoorbeeld 5 km voor amsterdam. Ik heb deze app ooit in de appstore gezien maar het lukt me niet meer om hem te vinden. Weet iemand welke ik moet hebben??

Bij voorbaat dank

Boekeloo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-10, 09:13
Las Las is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Is inap niet zoiets?
  #3  
Oud 18-02-10, 09:38
Unity Unity is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Klopt, Inap doet dat, maar het viel me in de trein op dat de gps ontvangst vaak erg slecht is en waardoor hij soms over de afstandsgrens 'heen springt' waardoor je alarmpje niet afgaat. Je zou het zelf in de praktijk moeten proberen.
  #4  
Oud 18-02-10, 09:59
boekeloo boekeloo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bilthoven, NL
Berichten: 10
Standaard

Ik ga m proberen. Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Plaats de schijf die meegeleverd is met Apple Mobile Device (Recovery Mode) dEvoRaver iTunes 15 16-08-10 19:02
Quicktime player werkt niet bij bepaalde site. Mosselman iPhone algemeen 4 05-01-10 19:23
Mac OS X: Een app die bepaalde inkomende gesprekken blokkeerd seVIIen Desktop-applicaties 4 18-10-08 19:37
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? shorty Overige providers Nederland 4 30-10-07 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.