//

Iphone APPS starten niet (FW 3.1.3)

Iphone APPS starten niet (FW 3.1.3) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Net nieuw in Iphoneland en nu al een vreemd probleem. Wat hebben we beschikbaar: Laptop windows7 64 bit Iphone 3GS 16Gb De eerste keer heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-10, 23:53
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard Iphone APPS starten niet (FW 3.1.3)

Net nieuw in Iphoneland en nu al een vreemd probleem.


Wat hebben we beschikbaar:
Laptop windows7 64 bit
Iphone 3GS 16Gb


De eerste keer heb ik de Iphone zoals nodig aan de laptop gehangen en de telefoon ingesteld. Hierna heb ik diverse "gratis" APPS geïnstalleerd welke allemaal tot tevredenheid werkte.

Toen ik hem vanmorgen wederom weer aan de laptop hing gaf hij aan dat voor de Iphone een nieuwe firmware beschikbaar was (3.1.3) Deze werd geïnstalleerd. Hierna ben ik direct doorgegaan om voor de "eerste" keer muziek in de Iphone te zetten. Op dat moment maakt hij weer een reservekopie en geeft aan dat hij bepaalde programma's niet kan overzetten omdat de computer niet gemachtigd is? Op zich erg vreemd want die staat aan en rechts boven staat toch mijn Iphone ID (Emailadres) Goed ik negeer het even en de muziek wordt geupload naar de iphone.

Nu komt het:

Vanaf dat moment kom ik niet meer in de gedownloade APPS. Alle icons zijn wel gewoon zichtbaar. Als je op een van de APPS drukt laat die even het startscherm van het programma en sluit dan weer af en kom ik weer terug in het scherm met alle APPS iconen.

Ik dacht even een reserve kopie terugzetten maar loop ik toch weer tegen dezelfde foutmelding dat bepaalde programma's niet worden overgezet omdat de computer niet is gemachtigd.

Ik heb het echter toch weer aan de gang gekregen door een andere APPS te laden waardoor de andere apps ook weer gaan werken.

Toen wederom weer geprobeerd te syncen met Itunes op de laptop maar dit resulteerd weer dat de gedownloade APPS raar (zoals hierboven beschreven) reageren.

Wie herkent dit en kan deze noob Iphone gebruiker weer op het goede spoor zetten of hebben we hier over een "BUG" .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 09:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

iTunes, computers en machtigingen, het blijft 'muizen'.
Ondanks dat je account bovenin verschijnt zul je toch het volgende moeten doen: ga iTunes naar 'Store' en klik vervolgens op 'Computer machtigen'. Vul je wachtwoord in en waarschijnlijk is je probleem (voor even?) voorbij.
Grote kans trouwens dat je dit bijna iedere keer moet doen als je wilt synchroniseren, zie mijn eerste zin.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 01-03-10, 22:14
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Bedankt butcher voor je reactie.

Hij blijft als je sychroniseerd terugvallen dat ALLE gedowloade APPS niet meer werken. Als bijlage heb ik wat screenshots meegestuurd.

Zou het aan mijn 64 bits machine liggen?? Heeft iemand het werken op 64 bit??
Heeft iemand naar aanleiding van de screenshots nog een reactie?

Nogmaals rechtsboven staat mijn Iphone ID en met het machtigen (zoals ook butcher omschrijft) geeft hij ook aan dat deze computer is gemachtigd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphone1.jpg‎ (89,9 KB, 13x gelezen)
Bestandstype: jpg iphone2.jpg‎ (99,5 KB, 8x gelezen)

Laatst gewijzigd door mrsat; 01-03-10 om 22:43.
  #4  
Oud 11-03-10, 16:01
jos.vercoulen jos.vercoulen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo Allemaal

ik heb hetzelfde probleem als Mrsat. bij mij is dit gebeurd nadat ik mijn öude"nummer terug gekregen heb via het nummer behoud.
iemand enig idee hoe dit kan en wat er aan moet gebeuren
  #5  
Oud 11-03-10, 17:15
xsola xsola is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Je hebt het over "gratis" applicaties. Kunnen wij daar uit opmaken dat je iPhone gejailbreaked was?

Je heb nu 3.1.3 en die is niet te jailbreaken. Dus werken die apps niet meer, en krijg je deze melding.
  #6  
Oud 11-03-10, 17:28
jos.vercoulen jos.vercoulen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

hoi hoi

het zijn bij mij alle apps de gratis apps en de apps waar ikv oor betaald hebt, alles wat geinstalleerd is na aankoop werkt niet meer

gr
jos
  #7  
Oud 12-03-10, 00:40
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Mijn telefoon is NIET gejailbreaked!!

Ps Jos

heb je geprobeerd middels de apps store een andere aplicatie te downloaden? werken hierna alle applicaties weer??? Bij mij wel in ieder geval.

Laatst gewijzigd door mrsat; 12-03-10 om 00:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps starten niet LucvanDijk iPhone Apps 7 20-04-11 20:36
sommige apps starten niet jajaohnee iPhone Apps 2 17-08-10 13:54
Apps starten niet meer op Pascal-23 Archief 6 13-09-09 22:47
Iphone loopt vast en apps starten niet puppy iPhone Apps 4 11-07-09 14:12
[HELP] Apps starten niet meer op... pietsnot Archief 0 06-11-07 08:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.