//

Problemen met apps installeren

Problemen met apps installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! ik heb een probleem met het installeren van reeds gekochte apps. Als ik probeer de apps die bij mijn programmas in itunes staan te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 16:53
Gousk Gousk is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Problemen met apps installeren

Hoi!

ik heb een probleem met het installeren van reeds gekochte apps.
Als ik probeer de apps die bij mijn programmas in itunes staan te synchroniseren met mijn iphone lijkt het alsof hij ze aan het installeren is, maar de apps verschijnen vervolgens niet op mijn Iphone.
Verder lukt het me ook niet om apps die ik via mijn iphone hebt gekocht over te zetten naar Itunes.

Ik geloof dat mijn computer wel gewoon goed gemachtigd is.

Zou tof zijn als iemand mij kon helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes iphone apps



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Ipod Touch problemen met installeren p0rt iPhone Navigatie 9 18-10-10 17:58
Problemen met installeren applicaties in Cydia rb3 Jailbreak apps en thema's 6 09-05-10 16:26
na installeren blackra1n problemen met cydia bassiek Jailbreak apps en thema's 4 17-10-09 12:16
Problemen met her-installeren appstore apps gerard2706 iPhone Apps 9 11-08-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.