//

Apps ter bevordering van de accuduur

Apps ter bevordering van de accuduur discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede iphone-gebruikers, Twee dagen geleden kreeg ik voor het eerst een iPhone, wat een geweldig ding! Ik speel er nu wel veel mee wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-10, 14:05
PhysX PhysX is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maarn
Berichten: 21
Standaard Apps ter bevordering van de accuduur

Hoi mede iphone-gebruikers,

Twee dagen geleden kreeg ik voor het eerst een iPhone, wat een geweldig ding! Ik speel er nu wel veel mee wat betekent dat de accu redelijk snel leeg is. Nu heb ik al het artikel gelezen over het bevorderen van de accuduur maar mijn vraag is: Zijn er gratis (of goedkope) app te verkrijgen om bijv. je connecties te managen en uit te zetten (3G en Wi-Fi) of om de taken op de achtergrond af te sluiten?

Ik ben te lui om elke keer in de settings wi-fi en 3g aan en uit te zetten (dan vergeet ik het ook weer aan te zetten enzo, en ik wil online zijn). Ook vind ik een app "force-killen" nogal een langzaam proces (standbyknop een paar seconden ingedrukt houden, daarna de homeknop 6 seconden ingedrukt houden). Tevens is er niet echt een manier om te zien welke apps op de achtergrond draaien (het duurde dan ook even voordat ik doorhad dat ebuddy bleef draaien; ik dacht dat er altijd gezeik was over dat je niet kon multitasken op de iphone )

Dus, hebben jullie tips over wat ik in de appstore moet gaan downloaden?

PS
Dit is mijn eerste post... Ik kon geen soortgelijke topics vinden dus vandaar dat ik er zelf één opende.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-10, 14:30
peerke2's schermafbeelding
peerke2 peerke2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 79
Standaard

Zo ver ik weet zal je niet zo lui moeten zijn en het handmatig uitzetten.

Er zijn apps waarmee je je Wi-Fi aan en uit kan zetten maar dan als nog moet je dat handmatig doen.
__________________
-=*Peerke2*=- Phone: 3Gs 16G Firmware: 05.12.01 Versie: 3.1.3 Jailbreak: Spirit
  #3  
Oud 13-03-10, 15:36
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Thumbs up Apps

De meest handige tool omtrent hetgeen je wilt is naar mijn mening SBSettings van Cydia. Daartoe zul je wel een jailbreak moeten uitvoeren. Over een jailbreak is meer dan genoeg op dit forum en in Wikipedia te vinden. Succes!!
  #4  
Oud 13-03-10, 19:01
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Onzin allemaal, wanneer je geen 3g of Wi-Fi gebruikt zet de iPhone deze automatisch in een soort slaapstand.
Verbruik komt alleen door het vele spelen met je iPhone. Ik spreek uit ervaring. Als straks de nieuwigheid ervan is, zal je zien dat je makkelijk een dag kan doen met de iPhone, met zowel 3g als Wi-Fi aan.
  #5  
Oud 13-03-10, 21:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb System Activity Monitor ooit gekocht, werkt snel en handig.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple-event ter ere van 10jaar Apple store Londonforever Chat en geruchten 0 18-05-11 21:27
iPad 4.2.1 accuduur raCer- iPad algemeen 18 03-12-10 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.