//

iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless

iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je kunt instellen op welk formaat de iPhone opneemt met de 'Dictafoon'-app? Ik had eerder een iPod Touch 2G, en met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-10, 10:15
Zuurbekje Zuurbekje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless

Weet iemand hoe je kunt instellen op welk formaat de iPhone opneemt met de 'Dictafoon'-app?

Ik had eerder een iPod Touch 2G, en met de later bijgekochte Apple 'iPod-earbuds-met-mic-en-remote' – nam dat ding binnen Apple's 'Dictafoon'-app op in AAC, in ofwel 80 of 64 kbit/s. Tussen die twee bitrates wisselde het programma af en toe; ik had geen idee waarom. Ik vond het ook niet zo erg, beide zijn voor spraak meer dan voldoende, ik had bruikbare opnamen.

Maar ik ben vrijdag de hort op geweest voor een interview met de iPhone 3G die ik sinds kort heb, en de opname blijkt te zijn gemaakt in Apple Lossless. Ik heb bij de opname geen gebruik gemaakt van de ingebouwde microfoon, maar wederom met dezelfde Apple 'iPod-earbuds-met-mic-en-remote'. (Die zijn nieuwer dan de iPhone 3G, mijne is uit 2008.)

Ongelooflijk vervelend was, dat de opname ook nog eens na 22 minuten (79MB) beëindigd werd, zonder dat ik daartoe opdracht had gegeven. De batterij was ook niet leeg ofzo, en er was nog een GB vrij. Ik ben daar naderhand pas achtergekomen.

Mijn vragen: 1) weet iemand hoe ik de iPhone 3G (niet 3GS) op AAC 80 of 64 kbit/s kan laten opnemen? 2) Heeft iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat hij in de toekomst er weer een keer na 22 minuten mee ophoudt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName adamba Jailbreak apps en thema's 1 15-02-11 11:06
problemen met dictafoon, help me... sue77 iPhone algemeen 1 11-09-10 11:15
Gezocht: VoiceMemo / Dictafoon app van FW 3.0! ℜuben Archief 4 16-11-09 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.