Kaartcoordinaten app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik ben op zoek naar een programma waar ik kaartcoordinaten kan invullen. Dit heb ik voor mijn werk nodig als iemand iets weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kaartcoordinaten app
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een programma waar ik kaartcoordinaten kan invullen. Dit heb ik voor mijn werk nodig als iemand iets weet reageer dan even aub... MVG Karim
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel eens in de appstore gekeken bij GPS applicaties?
En hoe wil je het gaan gebruiken ? Laatst gewijzigd door debroei; 04-04-10 om 12:47. |
|
|||
|
|||
hmm ik denk dat dat wel een goede is hha bedankt (Y) ook nog een aanrader welke ik zal nemen? het is om routes te lopen met behulp van coordinaten. maakt op zicht niet veel uit of er ook wegen zijn als hij de plaats van bestemming maar vindt. Is een hulpje voor ons volgende week bij een dropping (KL)
Laatst gewijzigd door Xx-JFK-Jr-xX; 04-04-10 om 14:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
|
|