//

Database app met Scan barcode

Database app met Scan barcode discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben heel erg enthousiast over de gratis app StreepjescodeScanner. Alleen nu ben ik dus op zoek naar een app, die van deze techniek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-10, 09:03
Jurry80 Jurry80 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dokkum
Berichten: 32
Question Database app met Scan barcode

Hallo,

Ik ben heel erg enthousiast over de gratis app StreepjescodeScanner. Alleen nu ben ik dus op zoek naar een app, die van deze techniek gebruik maakt en vervolgens in een databaseje wegzet. Voor het onderhouden van:
- Boeken (bezit en wanna-have)
- CDs
- DVDs
- BluRays
- etc

Ik ben er een paar tegengekomen, zoals:
- iBookShelf, alleen dat werkt icm RedLaser en deze is nou niet bepaald handig voor NL-gebruiker. RedLaser herkent alleen Duitse boeken... En crasht veel. Reviews laten ook zien dat bij 100items het al niet meer werkt. Dus niet een goede optie.
- Barcode, deze herkent helemaal niks.

Weten jullie nog een App voor dit?

Thx

gr
Jur
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-10, 20:54
Jurry80 Jurry80 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dokkum
Berichten: 32
Standaard

Voor de geinteresseerden onder ons:

Toch de gok genomen: Ik heb de iBookShelf app gekocht en daarbij additioneel de Scan-api. Het werkt perfect.

Ik was bang dat de scan gebruik zou maken van de database van RedLaser. Dit is zeker niet het geval. De scan gebruikt de technologie om de barcode te lezen en om te zetten in getal. Verder worden de gekoppelde databases van iBookShelf zelf gebruikt om resultaat bij te zoeken. Deze werkt perfect met Nederlandse boeken.

Om zeker te zijn, test anders eerst met de Lite versie van de app of jouw boeken kan worden gevonden. De Lite versie komt zonder de mogelijkheid van scan, deze kun je alleen met full app krijgen.
  #3  
Oud 22-05-10, 01:53
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik zoek een soortgelijke app. Weet iemand nog een andere goede app die dit kan behalve iBookshelf?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: app die klantenkaart barcode scant én werkt! Teksta iPhone Apps 2 13-10-10 17:29
Beste barcode scanner app? borgqueenx iPhone Apps 1 31-08-10 12:16
App database gezocht hielkekootstra iPhone Apps 1 04-10-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.