iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Internet heel langzaam, of soms geen verbinding (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/57984-internet-heel-langzaam-soms-geen-verbinding.html)

joost0312 18-04-10 23:22

Internet heel langzaam, of soms geen verbinding
 
Goedenavond,
ik heb sinds een paar dagen het "probleem" dat Safari heel erg langzaam pagina's opent waar ik veel op zit. Soms duurt het een tijd eer ie opent, erna gaat het goed. Soms duurt het echter zolang dat ik de melding krijg "Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert."
Als ik tegelijkertijd echter in een nieuw venster bv. Google open, dan doet ie het direct.

Ik heb dit zowel op 3G, als op mijn Wi-Fi thuis.

Software van de foon is up-to-date, ik delete cookies en geschiedenis, en heb een app. waarbij ik het geheugen kan opschonen.

Ben ik de enige? :mad::D

mrfred 19-04-10 00:04

nope me too:confused:

fgeer 19-04-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost0312 (Bericht 440248)
Goedenavond,
ik heb sinds een paar dagen het "probleem" dat Safari heel erg langzaam pagina's opent waar ik veel op zit. Soms duurt het een tijd eer ie opent, erna gaat het goed. Soms duurt het echter zolang dat ik de melding krijg "Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert."
Als ik tegelijkertijd echter in een nieuw venster bv. Google open, dan doet ie het direct.

Ik heb dit zowel op 3G, als op mijn Wi-Fi thuis.

Software van de foon is up-to-date, ik delete cookies en geschiedenis, en heb een app. waarbij ik het geheugen kan opschonen.

Ben ik de enige? :mad::D

Je bent niet de enige die hiermee problemen heeft. Ook ik heb soms dezelfde problemen als jou. Wat ik wel merk bijvoorbeeld op iPhoneclub is, wanneer ik een link aanklik de pagina soms niet opent, druk ik nogmaals op de link dan gaat het ineens razendsnel. Dus als ik tweemaal klik op een link doet hij het wel. Soms denk ik dat deze problemen voortkomen uit de communicatie tussen mijn iPhone en mijn router. Vroeger geen last van gehad.

Forward_observer 19-04-10 14:36

internet
 
Hier ook hoor al een paar dagen. Overigens vind ik de gehele verbinding de laatste weken heel erg slecht ook qua telefoon. Heb een tmobile abbo maar het is niet voor uit te branden en vaak heb ik gewoon helemaal geen verbinding. Nou heb ik gehoord dat de NS gratis tmobile verbinding in de trein aanbied. Mischien......??????:confused:

joost0312 20-04-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fgeer (Bericht 440411)
Soms denk ik dat deze problemen voortkomen uit de communicatie tussen mijn iPhone en mijn router. Vroeger geen last van gehad.

Ik heb het dus op het 3G netwerk, maar ook op mijn eigen routertje...
Bij mijn schoonouders op het netwerk is ie dan wel weer retesnel....

http://img.photobucket.com/albums/v4...0/93469e36.jpg

Vooral dat ie op 3G zo hapert stoort me. Je zou dus zeggen dat het aan T-mobile ligt. Ik kijk het nog even aan, voordat ik eens ga informeren bij hun.

nebilem 21-04-10 19:04

Ik heb er ook last van inderdaad. Echt vervelend.

Tuur 22-04-10 23:27

tja, snap wel dat Safari geen Volvo 850 forum wil openen hoor, zou ik ook niet willen..........

Probeer eens een andere site??

Hmm, grapje hoor, hier geen problemen, zelfs zonder 3G redelijk snel alle pagina's open en geen meldingen.

Zou niet weten waar dat aan kan liggen, sorry.

Greetzzzzzz en succes uiteraard.......

joost0312 23-04-10 21:19

Ik wil niet te vroeg juichen, maar op dit moment is ie weer lekker snel op "die" site ;D

ysf 23-04-10 21:37

ik kan er helemaal niet meer op..

Hij blijft hangen op 1 pagina en kan niets meer doen..
safari reset mogelijk?

joost0312 02-05-10 21:38

Nu weer het volgende probleem....
Als ik op de site waar ik vaak op zit (het *** forum ja ;)) nu een berichtje tik, kan ik normaal de emoticons die erboven staan aanklikken.
Nu doet ie dan helemaal niks.

Daarnaast valt het me op dat ik op de advertenties van bv. Marktplaats GEEN foto's zie.

Was is dat toch ineens met die iPhontjes :mad::D

Edit: dit is opgelost, mijn "JavaScript" stond onverklaarbaar ineens op "uit" ;)

Nooby88 12-07-10 18:52

t-mobile is op het moment erg crap!

rvtw 12-08-10 16:04

heb het na update van 4.0,geen internet!!
bij 3.1.3 nergens last van.
al week ellende ,probeer hem te downgraden maar lukt ook voor geen meter

Twananas 12-08-10 20:23

Ik heb het niet alleen met safari maar met alles... Mijn god wat is internet weer traag! Gewoon 4 streepjes verbinding en geen internet! CRAP!

Twananas 12-08-10 21:01

In de randstad moet het half augustus zijn opgelost... heb net geklaagd omdat ze gewoon verlengingskosten van m'n bankrekening hebben afgehaald terwijl dat geannuleerd zou zijn! En dus direct verteld dat het internet niet te doen is zo traag

ratje10 19-08-10 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvtw (Bericht 528127)
heb het na update van 4.0,geen internet!!
bij 3.1.3 nergens last van.
al week ellende ,probeer hem te downgraden maar lukt ook voor geen meter

Ik heb sinds mijn update naar 4.0.2 geen netwerk meer. Wel 3G icoontje. Echt vervelend. Ik kan geen app meer gebruiken waarvoor ik internet nodig heb (krijg bij nu.nl alleen de offline berichten).

Heeft er toevallig al iemand contact gehad met Tmobile hierover?

Arienho 19-08-10 19:26

Ik heb het ook man, net me iphone 4 binnen ik weet echt niet wat er gaande is ik heb zelfs geen 3g teken bovenin :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.