iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/58137-skype-op-pauze-na-verlaten-skype-scherm-backgrounder.html)

UpturnedL1fe 21-04-10 10:33

Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder)
 
Ik heb het volgende probleem: telkens bij het verlaten van skype (waarbij background enabled is) springt skype tijdens een gesprek op de wachtstand. Als ik terug keer naar skype springt hij weer van de wachtstand af. Dit gebeurd ook bij popup schermen (b.v. Wi-Fi gevonden).
Voorheen (2 weken geleden) was dit nog niet.
Ik heb afgelopen week diverse updates in vanuit cydia uitgevoerd, waaronder backgrouder. Is iemand bekend met het probleem wat ik hier schets? Is het mogelijk om backgrounder te verwijderen en een oudere backgrounder versie te installeren(of skype)? Of weet iemand een andere oplossing?
Extra noot: Ik merk ook dat mijn 3G verbinding vaker wegvalt in de auto dan voorheen (zelfde route)

Hapchard 29-07-10 13:33

Skype hangt.
 
Beste,

Ik ervaar ongevver een zelfde probleem.
MAAr: heb tot op heden geen bruikbare oplossing.
Ik schets hieronder mijn probleem/ervaring:

Skype probleem.

Reeds enige tijd ervaar ik volgend probleem:
Na opstart van skype = alles ok
Skype verlaten = ok MAAR
Na weer opstarten blijft app in het inlog scherm hangen.
Nota: als een oproep binnen komt gaat de bel over maar is aannemen niet mogelijk.
Na reboot v.d. Iphone start skype normaal op Probleem herneemt na verlaten app en weer opstarten van skype
Wat heb ik reeds gedaan:
app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
App van mac verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Andere account aangemaakt
Niets helpt.
P.s. : ik gebruik backgrounder. Maar ook na verwijderen van deze app blijft het inlog probleem bestaan.
(VOOR de installatie van backgrounder ervaarde ik deze probleempjes NIET.)
Wat het hang probleem voorkomt = uitloggen voor het afsluiten v.d. app. Maar ja, praktisch is anders hé.

Heeft iemand ervaring EN
GRAAG een goede oplossing ?

Alvast bedankt om de moeite.

UpturnedL1fe 03-08-10 15:24

Ik moet aangeven dat ik nu op ios4 draai en het nog niet heb kunnen testen of het probleem er nog steeds is, maar ik ga er vanuit dat het hiermee verholpen zal zijn

fukutoshin 10-08-10 06:55

hier het zelfde probleem en nog geen oplossing. een van de redenen voor jailbreak op mijn ipad was om te kunnen skypen en gewoon door te kunnen surfen maar call gaat op hold.

y0sh1_ 14-08-10 15:04

Is hier al een oplossing voor? Ik heb precies hetzelfde probleem op mij 16 gb Wi-Fi iPad?

Hopend op een antwoord

Yoshi

Hapchard 14-08-10 18:02

De nieuwste versie uit de appstore downloaden en installeren.
Werkt nu picobello.

y0sh1_ 14-08-10 20:22

heb ik al gedaan werkt niet

S¡mon 14-08-10 23:40

Ligt aan de jailbreak.

y0sh1_ 15-08-10 01:29

Ik heb een oplossing gevonden. Dit zijn ded stappen die ik heb gevolgd.

Backgrounder verwijderd
Restart
Skype 2.0.1 verwijderd
restart
Skype 2.0 geinstaleerd
Backgrounder geinstaleerd

En nu werkt alles perfect


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.