//

Foto's van website via iPhone openen

Foto's van website via iPhone openen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb enige tijd geleden een (fraaie) Flash-site gemaakt waarin uit bepaalde categorieen foto's bekeken kunnen worden. Nu heb ik in de index.php een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-10, 15:44
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Cool Foto's van website via iPhone openen

Hoi,

ik heb enige tijd geleden een (fraaie) Flash-site gemaakt waarin uit bepaalde categorieen foto's bekeken kunnen worden.

Nu heb ik in de index.php een toevoeging gedaan zodat mensen die de website via hun iPhone willen bekijken niet dat nare lego-blokje te zien krijgen (), maar geredirect worden. Op de locatie van deze redirect (subdir) heb ik een opzetje gemaakt om de foto's door simpele navigatie te bekijken maar ben daar bepaald niet weg van én bovendien worden alle foto's uit die submap eerst geladen waardoor het dataverkeer onnodig hoog is en bovendien het laden van de pagina's (te) lang duurt.

Ik vroeg me af of iemand me verder kan helpen of misschien een kant-en-klare opzet weet te vinden die ik vervolgens naar eigen inzicht kan (en mag) aanpassen.

Ik heb op http://www.jaipho.com/ wel e.e.a. gezien en geprobeerd, maar dat werkt (voor zover ik kan ontdekken) niet met subcategorieen ofzo. En om nu alles in 1 thumbnail-overzichtje te gooien vind ik niet zo netjes.

edit : hmmm, op bovengenoemde site staat een uitleg hoe je met categorieen kunt werken. Ziet er goed uit ! Topic kan wat mij betreft al gesloten worden

Laatst gewijzigd door mvveelen; 23-04-10 om 17:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Website in app openen joeriblaau Ontwikkelen voor iOS 3 16-12-10 23:06
iphone goedkoop kopen van website uit hongarije the.jelle Koopinformatie Nederland 3 28-05-09 08:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.