iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ping! uit de appstore?! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/58324-ping-de-appstore.html)

Hammertime 25-04-10 12:46

Ping! uit de appstore?!
 
Ik kon dit niet terug vinden op het forum en misschien ben ik wel de enige met dit probleem...

Ik heb onlangs een complete restore van mijn iphone gedaan... Nu wilde ik een foto met Ping! gaan versturen.. maar ik zag dat die optie nog niet geinstalleerd was. Als ik nu in Ping naar de instellingen ga om dit onderdeel te installeren, dan beland ik zonder iets te installeren weer in het instellingen menu.

Vervolgens ging ik kijken in de app store of Ping! hier nog wel te koop was. Maar ik kan de hele applicatie niet meer terug vinden? Weet iemand wat hiermee gebeurd is?

Alvast bedankt!

Sjaak B 01-05-10 21:05

En ik me maar afvragen of ik gewoon niet goed zocht maar hij is inderdaad weg. Heb na paar weken m'n iPhone weer terug gekregen (uitgeleend en nu heeft zij zelf ook een iPhone :D) en een restore gedaan, applicaties geïnstalleerd en even pingen naar m'n vriendin. Bij het versturen kreeg ik gebruikersnaam niet in gebruik (oid) dus ik dacht even herinstalleren, zal wel van slag zijn. Helaas na het verwijderen niet de app terug kunnen vinden. Ik heb even gezocht naar een reden maar niets kunnen vinden.

Helaas werkt in Ping! free het verzenden van pings naar m'n vriendin nog steeds niet terwijl ze wel naar mij, met dezelfde naam, kan versturen. Vreemd maar had dus geen nut om de app te verwijderen. :o

Peernij 02-05-10 11:52

Hier gisteren ook tot de ontdekking gekomen. Had de maker al een twitterbericht gestuurd maar nog niets gehoord! Jammer.

shapezzz 02-05-10 12:08

Kwam er laatst ook achter toen ik m'n iPhone na herstel aan het inrichten was.
Gelukkig had ik de App nog gewoon in iTunes staan :)

mr-3gs 02-05-10 12:11

Ping lite staat nog in de app store.

debroei 02-05-10 12:12

Hij is toch al weer een week of 1,5 weg, ik heb in verschillende ping draadjes gier op het forum de vraag ook al eens laten vallen maar niemand schijnt het te weten...
Ben wel benieuwd eigenlijk,

mr-3gs 02-05-10 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 445277)
Hij is toch al weer een week of 1,5 weg, ik heb in verschillende ping draadjes gier op het forum de vraag ook al eens laten vallen maar niemand schijnt het te weten...
Ben wel benieuwd eigenlijk,

ik heb hem vanmiddag nog opnieuw gedownload en geinstalleerd via de iphone.

alleen ontvang ik geen berichten, ik kan wel verzenden.

shapezzz 05-05-10 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr-3gs (Bericht 445491)
ik heb hem vanmiddag nog opnieuw gedownload en geinstalleerd via de iphone.

alleen ontvang ik geen berichten, ik kan wel verzenden.

Hebben meer mensen last van met de ''Lite'' versie, betaalde versie werkt overigens prima :)

Redboss 05-05-10 13:50

ik zie alleen maar ping lite staan welke is dan de betaalde variant?
shapezzz zoals andere al aangeven staat deze niet meer in de app store..

shapezzz 06-05-10 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Redboss (Bericht 447763)
ik zie alleen maar ping lite staan welke is dan de betaalde variant?
shapezzz zoals andere al aangeven staat deze niet meer in de app store..

http://itunes.apple.com/WebObjects/M...303612602&mt=8 :)

Belgicanofl 06-05-10 05:43

Ping staat nog altijd in de appstore hoor, hier toch.

Redboss 06-05-10 08:08

met met de link vind ik hem wel anders zie ik hem echt niet staan vreemd bedankt in ieder geval:)

remundo7000 06-05-10 08:30

Sinds vandaag is er zelfs een update. Installeer die niet! Ping crasht, het werkt niet meer. Heb het er af moeten gooien.

Timmeh_ 06-05-10 11:41

Aangezien Ping! weer in de AppStore staat (iTunes link) gaat deze discussie op slot.
Evaringen, problemen en/of vragen gelieve in deze discussie posten. :)

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.