iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iTunes account deblokkeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/58764-itunes-account-deblokkeren.html)

ChiTheDesigner 03-05-10 03:07

iTunes account deblokkeren
 
(ik zou zweren dat ik al gepost had, maar dat de post verwijderd is..)

Ik had een tijd lang een iTunes account - todat ClickandBuy een probleem maakte en 0,80 niet kon afschrijven. Vervolgens werden zowel mijn iTunes-Account en ClickandBuy account geblokkeerd omdat ze te lui waren 0,80 van mijn rekening af te schrijven. Dus het geld zelf maar overgemaakt en dacht daarmee dat alles opgelost zou zijn..

Echter, na 3 weken heeft ClickandBuy nog niets van zich laten horen - ook geen reactie op mijn correspondentie. Beide accounts zijn nog steeds geblokkeerd. Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hadden.

Mijn vraag:

Is het beter om ClickandBuy aan te schrijven?
Is het beter om Apple aan te schrijven?
Of kan ik gewoon beter een nieuw i-Tunes account maken? (Kan dat?)


Indien iemand weet hoe ik Apple hierover een bericht moet sturen, graag bericht.
Dank. :)

Londonforever 24-05-10 17:46

Nieuwe iTunes-aacount aanmaken kan zeker, alleen ga je dan alles opnieuw mogen doen van installeren en synchroniseren.

Wat nog veel beter is, is het afschaffen van die ClickAndBuy-account en het aanschaffen van een pre-paid kaart. Op die manier kunnen ze ook niet aan de haal gaan met je creditcard-gegevens en vermijd je in de toekomst situaties zoals deze.

Bij Apple gaan ze trouwens nooit antwoorden voor een '80-cent-verhaaltje'.

iMario 24-05-10 18:39

Als je Apple mailt zullen ze zeker je account weer activeren. De klantenservice van Click & Buy is niks anders dan bagger, echt heel erg slecht.

Ga voortaan gewoon lekker spul kopen met iTunes gift cards. Geen geouwehoer.

Veroootje 28-05-10 01:35

Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Nadeel van click and buy dat je gewone betaling niet werkt. Dan zeggen hun gewoon dat je openstaande bedrag nog steeds open staat. ( ze gooien er zo ook gelijk even 15 euro bovenop vanwege administratiekosten enz. omdat je die 0,80 niet betaald hebt) telefonisch destijds contact gehad met clickandbuy en na het betalen via een mail van hun werkte clickandbuy weer. maar itunes nog niet.
Itunes weer actief krijgen is me gelukt door een mail te sturen naar de support van itunes.
Mail kun je sturen via: Apple - Support - iTunes Store - Contact Us

Let op deze mail moet in het engels en volgens mij moet je clickandbuy achterstand betaald zijn. Maar toen was het bij mij binnen een paar uur geregeld.

pbrain 15-08-11 19:16

Damn, ik ben er ook ingestonken bij die click&buy maffia....had ik dit forum maar eerder gezien. Een app van 3.99 heeft me 33.99 gekost. Heb een mail naar apple gestuurd. En dan wacht ik nog maar ns 48 uur.pffff.

Redouan1 30-08-11 00:54

ik begrijp dat hele klere zooi op clickandbuy niet ?
ik heb dit gekopieerd van me huidige tegoed op click and buy :

Uw rekeningsaldo 4,21 EUR
Uw huidige rekeningsaldo 4,21 EUR
Openstaande betalingen 0,79 EUR

moet ik op of ander manier het bevestigen om dat openstaande betaling mogen afhalen of wat?
had 5 euro gestort dit is wat ik nu te zien krijg. lijkt of dat 79 cent af is geschreven maar snap niet waarom het nog bij openstaande betaling staat?

pbrain 30-08-11 19:01

Je moet even die lui bellen, dan corrigeren ze het meteen. Wel krijg je een oostblok- callcentre aan de lijn , maar ze zijn wel behulpzaam. Als je alles heb afgehandeld, account blokkeren en op een andere manier betalen. Bijzonder gebrekkige toestand, die klik&Buy&Ripoff if possible:d

Redouan1 31-08-11 01:03

serieus ? ik heb eerlijk gezegd geen zin om zo veel moeite te doen. en anders is het zeker ook niet mogelijk ? want heb nare ervaringen met bellen naar buitenland.
en als ik het zo laat staan .. ben ik de gene die fout zit ?
of kan ik hun daar aansprakelijk voor houden ?

maar bedankt dat je met me mee denkt.

pbrain 31-08-11 01:30

je betaalt lokaal tarief...en, je doet jezelf een plezier. 5 minuten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.