iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   gratis sms app? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/59686-gratis-sms-app.html)

-tim- 14-05-10 10:51

gratis sms app?
 
hey,
ik heb overal al gehoord van een gratis app voor gratis sms'en
en heb zelf lopen zoeken maar bij de een weer reclame en dan weer toch betalen.
weet iemand een goeie sms app of website??

alvast beankt!

gr Tim

WDS001 14-05-10 10:54

Dat kan enkel als je wil 'smsen' van iPhone naar iPhone, met bijvoorbeeld Ping! Voor het smsen naar andere toestellen is er geen app.

karamanci 14-05-10 10:57

Of je kan ook 'WhatsApp' downloaden ;).

Toooon 14-05-10 19:56

Is er een app waarmee je gratis van iphone naar android kan smsen? Zou echt chill zijn. Ik las dat whatsapp voor android er aan komt, maar zoek voor in de tussentijd iets anders. Iemand ideeen?

MurdaRule 14-05-10 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -tim- (Bericht 452000)
hey,
ik heb overal al gehoord van een gratis app voor gratis sms'en
en heb zelf lopen zoeken maar bij de een weer reclame en dan weer toch betalen.
weet iemand een goeie sms app of website??

alvast beankt!

gr Tim

Er bestaat geen SMS apps waardoor je gratis kan smsen, wel apps dat je goedkoper kan smsen (zoals voip)

En ja je kan ook pingen, een soort smsen maar gratis natuurlijk.
De 2 beste ping apps zijn dan:

Ping! (PingChat) Heel simpel je maakt een Username aan (ID) en je kan Pingen naar iPhone & iPod Touch (Als die gene de App ook heeft geïnstalleerd)

Whatsapp dat werkt op telefoon nummers, dit is de beste ping app, je kan ook naar blackberry pingen en natuurlijk naar iPhone en zelfs iPod Touch! (maar die persoon moet het natuurlijk ook hebben geïnstalleerd)

BTW: als je Whatsapp installeert, moet je een telefoon nr invoeren, en een iPod Touch heeft natuurlijk geen telefoon nummer, dus voer gewoon je eigen mobiel nr in, ook al is het geen iphone ofzo, dat maakt niet uit, het gaat erom dat je daar een sms van whatsapp krijgt om je whatsapp te activeren, en dan kunnen mensen je gewoon pingen als ze whatsapp hebben geinstalleerd op hun iPhone/Touch of BB

mier81 09-07-10 15:03

Als je Whatsapp op je ipod touch installeert, moet je natuurlijk je mobiele nummer opgeven. Ik vraag me nu af of whatsapp kosten in rekening brengt op dat mobiele nummer bij elk verzonden bericht?

Groeten,
Miranda

paulT 09-07-10 15:22

Nee want de berichten zijn gratis via 3g en Wi-Fi.

paulT 09-07-10 15:23

Weet iemand hoe je watsapp op een iPod zet zonder een betaal account?? Want je moet 1 keer 0,79 betalen voor de app.

mier81 09-07-10 15:23

Oke, dat is mooi :-)

Nooby88 12-07-10 07:41

Vind Whatsapp super!

Peertjah 09-09-12 16:50

Voor de mensen welke geld willen besparen met de iPhone toch bijvoorbeeld naar de vader een SMS willen sturen heeft Downloaden.nl over de Gratissmsen.nl app een korte maar goede review geschreven: Gratis SMS App downloaden voor iPhone en iPad

Zelf gebruik ik het ook, niet veel, maar sms versturen via telecom provider hoeft nu niet meer (dus geen kosten).

blackoutzz 09-09-12 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulT (Bericht 486144)
Weet iemand hoe je watsapp op een iPod zet zonder een betaal account?? Want je moet 1 keer 0,79 betalen voor de app.

Dat gaat niet zonder piraterij of een vriend of vriendin moet de app schenken maar voor een dubbeltje zit je al sinds de guldentijd niet meer vooraan.

Als ik kijk wat whatsapp me bespaart heeft in 2 jaar tijd vind ik die 79 cent "de investering" waard.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.