iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Foursquare (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/59793-foursquare.html)

Lawler 15-05-10 22:05

Foursquare
 
Wie gebruiken het al?

Inmiddels alweer bijna een jaar in de appstore, maar enkele dagen geleden ben ook ik het maar eens gaan proberen. Zo op het eerste gezicht een hele leuke app! Er zijn uiteraard wel verbeterpuntjes maar het idee is geweldig. Echter, zoals bij veel social networking apps, het hangt allemaal af van de vrienden die bereid zijn mee te doen...

foursquare
iTunes Store

DutchGuyDotMe 20-05-10 16:31

Ik gebruikte het al op mijn Nokia N95 (lekker irri via hun mobiele website). Maar ga er zeker mee verder op de iPhone. Nu moet het toch eindelijk een stuk makkelijker gaan :)

Scooter 22-09-10 12:26

Foursquare app
 
ik zie op mijn facebook dat alsmaar meer vrienden gebruik maken van de foursquare app!! hoe werkt dit eigenlijk op basis van twitter ?

WDS001 22-09-10 13:20

Hoe bedoel je?

Foursquare heeft een aparte iPhone applicatie. Foursquare zelf kan je via hun website koppelen aan Twitter of Facebook.

Scooter 22-09-10 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 566978)
Hoe bedoel je?

Foursquare heeft een aparte iPhone applicatie. Foursquare zelf kan je via hun website koppelen aan Twitter of Facebook.

thanks het is dat wat ik wou:d

Scooter 13-10-10 14:25

Heeft problemen met facebook precies vrienden en ikzelf zien mijn chek in niet

NickL 23-12-10 00:41

Foursquare toegang geven
 
Hallo,

Ik heb net foursquare gedownload op mijn iphone en heb perongeluk locatie gegevens niet toestaan geklikt. Nergen kan ik terugvinden hoe ik dit weer kan herstellen.

Heeft iemand een idee??

Bij voorbaat dank.

ButcherJF 23-12-10 05:45

Krijg je de mogelijkheid wellicht opnieuw na het verwijderen en opnieuw installeren?

NickL 23-12-10 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 618103)
Krijg je de mogelijkheid wellicht opnieuw na het verwijderen en opnieuw installeren?

Nee hij onthoud helaas alles, bij de instellingen van zoal foursquare als de iphone kan ik ook niks vinden.

colliehome 23-12-10 11:10

Misschien via de website van 4square.

NickL 23-12-10 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 618156)
Misschien via de website van 4square.

Daar kan ik ook niks op vinden, gek dit. Je zou toch denken dat je dit moet kunnen herstellen.

Ik kan wel op de site de iphone app uitschakelen, als ik hem dan weer opstart op mijn iphone valt die uit dan log ik opnieuw in maar ik krijg dan geen melding meer.

colliehome 23-12-10 11:22

wat als je naar instellingen gaat -->algemeen --> reset-->locatie en dan 4square open doet. Misschien eerst helemaan sluiten ( ook in multitaskdock)

NickL 23-12-10 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 618160)
wat als je naar instellingen gaat -->algemeen --> reset-->locatie en dan 4square open doet. Misschien eerst helemaan sluiten ( ook in multitaskdock)

Ja dat werkt! Te gek! Dankjewel

Probleem opgelost

colliehome 23-12-10 11:26

Graag gedaan !

mickeyD 20-02-11 09:24

fouraquare geeft geen geluid, ook niet bij push berichten
 
hallo, ik heb een klein probleem, ik heb Foursquare (dus geen FOURAQUARE, sorry typ-tering) geinstaleerd, en nu geeft het geen geluiden.
niet bij "verversen/laden" en ook niet als er een pushbericht binnen komt, zoals bij twitter bijvoorbeeld.
her-instalatie heeft niet gewerkt (un-install gedaan op de iphone, en meteen weer gedownload in de app-store)
heeft iemand nog een tip hoe ik het geluid aan de praat krijg, want ik ga niet de hele dag mijn telefoon lopen checken of ik een push bericht heb gemist.
alles staat goed ingesteld, want niets veranderd/aangepast en bij alle andere app's werkt pushberichten inclusief geluiden gewoon wel.
bij berichtgeving staat alles aan, ook geluiden enz..
ik kan op google geen anderen vinden met dezelfde klacht helaas.

Timmeh_ 26-02-11 21:58

// Discussies samengevoegd.

thomasettes 02-03-11 12:46

Het klinkt bijna een beetje zielig, maar in mijn adresboek, twittercontacten en facebookvrienden vind ik precies twee foursquare gebruikers.

Wordt voor mij wachten op facebook places dus.

Brepoelsd 05-03-11 14:04

Ik gebruik Foursquare nu een kleine maand en ik ben er helemaal weg van! :)
Net zoals thomasettes is het aantal vrienden beperkt (8) maar ik promoot het aan iedereen die het gebruiken kan op iPhone, BB, Nokia en Android :)

Hoe zit het eigenlijk met gebruik van 4SQ in het buitenland? Gebeurd dit via data of net zoals foto's met GPS?

Breur 25-03-11 14:18

Kan iemand mij verder helpen.
Ik gebruik Foursquare al enige tijd maar het lukt mij maar niet om mijn foursquare updates op facebook te krijgen.
Op Twitter lukt wel, dat is geen probleem, echter Facebook wil maar niet lukken.

Brepoelsd 28-03-11 13:54

Heb je je 4SQ profile gelinkt aan je facebook profiel? Dit kan je bij instellingen doen op zowel 4SQ als Facebook.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.