//

Crazy Pirate Slots

Crazy Pirate Slots discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ook Crazy Pirate Slots gedownload toen hij afgelopen week gratis was? (Ik zie dat de app nu € 0,79 kost). Ik vind het onverwacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-10, 12:28
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Thumbs up Crazy Pirate Slots

Iemand ook Crazy Pirate Slots gedownload toen hij afgelopen week gratis was? (Ik zie dat de app nu € 0,79 kost).

Ik vind het onverwacht een erg leuke tussendoor-game. Verzamel punten met de 'fruit'machine, verhoog je inzet en zie de schatkist te halen. Klik op tijd op de doodskoppen, anders raak je verder van die kist af terwijl je dat ook punten kost. Draai tussendoor ook nog aan het Rad van Fortuin (klinkt suf, ik weet het! ) en probeer vóór 31 mei in de OpenFeint top 10 te komen voor een iTunes gift card (van de Amerikaanse iTunes Store vermoed ik).
Die top 10 gaat natuurlijk nooit lukken, want wie al langer speelt, heeft meer kans gehad om punten op te bouwen. Je kunt namelijk bij de volgende sessie gewoon verder spelen. Maar het streven naar de top geeft toch net die verslavende boost.

Mijn score op dit moment: 267845. De top: 458380000.
Nog een lange weg te gaan dus.

crazypirateslots

Laatst gewijzigd door Kirann; 16-05-10 om 21:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-10, 16:02
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ik had hem nog niet gedownload maar ga ik dalijk toch nog eens doen denk ik, ik hou wel van dit soort spellen
  #3  
Oud 16-05-10, 21:17
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Ik dacht dat ik hier niet zoveel aan zou vinden, maar hij speelt lekker weg.
Het is wel een pluspunt dat je scores kunt vergelijken, want als je een doel hebt, wordt het verslavend.
Ik word wel gek van de doodskoppen, want het wordt steeds moeilijker om ze op tijd te raken. Maar goed, dat houdt me alert.

Score op dit moment iets meer dan 2.000.000.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SLots elbarre Desktop-applicaties 0 05-02-09 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.