iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beste app voor in- en uitgaven (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/60165-beste-app-voor-uitgaven.html)

MarlonW 21-05-10 20:28

Beste app voor in- en uitgaven
 
Beste,

Is er een programma waarmee je je budget kunt aangeven voor een bepaalde periode en daar dan je uitgaven in onderdelen / losse transacties kunt aftrekken?

Ispend doet helaas alleen de uitgaven/inkomsten vaststellen, zonder dit van elkaar af te trekken.

Alvast bedankt voor de hulp!

FridgeNL 22-05-10 10:16

Niet geremd door enige kennis van zaken zeg ik: kijk eens naar Moneybook ;)

Hunter 22-05-10 13:18

Ik gebruik Kashbook.

iTunes link

GekkeHenkie 22-05-10 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 455211)
Niet geremd door enige kennis van zaken zeg ik: kijk eens naar Moneybook ;)

Daar sluit ik me bij aan, prima app!

MarlonW 26-05-10 21:04

Excuses voor de late reactie, maar dank aan jullie alle 3! De keuze is gevallen op MoneyBook! Merci beaucoup!

Dragon 08-07-10 12:48

En nu zoek ik er 1 zoals Moneybook maar die je kan bewerken op je Mac of PC en dus ook synchroniseert.

iDMi 08-07-10 16:28

bij de door jullie genoemde opties.. is het dan ook mogelijk dat er rekening gehouden wordt met een salaris dat maandelijks komt (die van mijn vrouw) en een salaris dat per 4 weken komt (mijne)...?

Ruben.cc 09-07-10 02:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 485100)
En nu zoek ik er 1 zoals Moneybook maar die je kan bewerken op je Mac of PC en dus ook synchroniseert.

Ik gebruik Day Bank. Kan je verschillende "Accounts" aanmaken (bank, cash, creditcard), budgetten zetten en kiezen of deze iedere maand opnieuw gelden of dat "restgeld" door gaat naar de volgende maand zoals een beltegoed. Standaard dingen als categorieën enz. Leuke grafiekjes, als je er van houdt. (Ik gebruik ze niet.)

Ook erg handig (vind ik) dat 'ie zaken "onthoud". Als je regelmatig een bak koffie ergens haalt dan vult 'ie de volgende keer bij dezelfde bak koffie alvast het bedrag, categorie etc. in van de vorige keer.

En last but not least je "wens", er is ook een gratis "Day Bank Station" om te syncen naar je Mac en daar zaken in te voeren of aan te passen. Helaas momenteel nog even niet beschikbaar omdat ze wachten op goedkeuring voor de iOS4 versie.

Meer info: Day Bank™ - Quantum Quinn

Nooby88 13-07-10 07:19

echt een toppertje dat Moneybook!

Guest-V 18-09-10 10:51

Ik zoek ook een soortgelijke app.

koekjedebij 15-04-11 14:33

Dit is al een lang draadje en ik hoop dat iemand nu sluitend advies kan geven.
Er zijn zoveel van deze gelijksoortige apps, maar voordat ik wat aan schaf wil ik er zeker van zijn dat er het volgende in zit:

- App zowel op de iphone als een app op de mac of webapp waar ook mogelijkheid is om gegevens toe te voegen/aan te passen. Zo kan ik bijvoorbeeld de eerste opzet van de maandelijkse uitgaven achter de pc instellen en terloops met de iphone aanpassingen doen die dan gelijk op de PC ook zijn verwerkt.
- Ik hoef geen beheertool voor een bankrekening maar puur een tool om je (terugkerende) maandelijkse uitgaven in kaart te brengen.

Moneybook app heeft wel een webapp maar hun website zegt niet wat je er mee kunt.
Ik krijg de indruk dat dat alleen voor het weergeven van grafieken is en ik zoek dus een PCapp/Webapp waarmee je ook gegevens kunt aanpassen.

Weet iemand een app die aan het bovenstaande voldoet?

Bvd

InMotion 16-04-11 12:08

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wel leuk om te zien wat je inkomsten zijn:

You Earned It! ( You Earned It: iPhone app to celebrate your income )

koekjedebij 21-04-11 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InMotion (Bericht 664794)
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wel leuk om te zien wat je inkomsten zijn:

You Earned It! ( You Earned It: iPhone app to celebrate your income )

Nee dit is ook niet echt wat ik zoek, ik zoek echt datgene zoals hierboven omschreven ....

tearoze 19-06-12 22:32

Dan toch echt kijken naar Kashbook; ik gebruik het al een jaar of twee naar mijn zin en je kunt synchroniseren tussen iPad, iMac en iPhone.... Op YouTube is een voorbeeld te zien.

Armando 16-07-12 00:05

Ik heb nu iXpenselt + inkomen gekocht, super app! Kost dan wel 4 euro, kan je meteen op het lijstje zetten haha

IMWhizzle 26-03-14 22:26

Is er een ios 7.1 iPad app voor maandelijkse uitgaven?

ramonkt 28-03-14 19:02

MoneyControl.

Mooi, overzichtelijk en vele opties.

paco 31-03-14 16:50

Ik hoop nog steeds dat mijn eigen bank (ABN Amro) met een Financieel Dagboek app komt. Ik heb indertijd weleens een tweet gestuurd naar ABN waarin ze alleen aangaven het een leuk idee te vinden en dat het wellicht ooit er komt.

Ik zie het niet zitten om bij derden mijn inkomsten en uitgaven in te voeren.

Wanny 25-04-14 12:44

Ik gebruik Afas. Het is een online toepassing (www.afas.nl) en heeft ook een mobiele app. Ik ben er tevreden van

Wally© 25-04-14 15:07

En ik gebruik...Mijn iMadam...

Never misses a cent !!!:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.