iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Maar een 5 tal app. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/6056-maar-5-tal-app.html)

mabaelst 30-01-08 12:17

Maar een 5 tal app.
 
Hallo Beste,
Heb upgrade gdaan naar 1.1.3 en vanaf toen kan ik nog maar een 5-tal app. installeren. Hoe kan dat?? Is hier een oplossing voor??

Dank bij voorbaat

StevenVW 30-01-08 12:23

Heb je alle troep die die 1.1.3 installatie achterlaat al opgeruimd. Ik denk dat je flash-geheugen vol zit. Misschien alles moven naar de 8GB flash (zie wiki, denk ik)

mabaelst 30-01-08 12:24

Ja heb ik reeds gedaan

Heb ik reeds gedaan maar geen oplossing

whopperkaas 30-01-08 13:50

Je hebt zeker net zoals ik de DEV team 1.1.3 versie er op gezet. Daar zit een fout in waardoor je 300Mb image nog maar iets van 270Mb groot is. Voor dat probleem ben ik nog geen oplossing tegengekomen.
Het beste wat je dus kunt doen is zoals hier al is aangegeven de 8Gb schijf gaan gebruiken voor je apps.
Ik heb via de Bosstool app, de fonts en ringtones naar de 8Gb gezet en heb weer ruimte.
PS. het opruimen van installatie files is dus in dit geval geen oplossing voor het probleem

croiman 03-02-08 15:40

t beste vind ik nog de Ibrickr special edition van nullriver upgrade 1.1.3.
totaal geen probleem mee, doet alles wat er gedaan moet worden, heb er al 3 mee geupgrade is deze upgrade is fantastish

croiman 05-02-08 14:36

ik heb hier net hetzelfde aan de hand gehad, apps in springboard verdwenen, kijk ik in de iphone 113, en zie ik daar de map applications 3x staan op verschillende plaatsen, heb de moeite niet gedaan voor t uit te zoeken, alleen even gekeken, de middelste map die je tegenkomt heeft de meeste apps, al die apps verplaatsen naar de standaard plaats map applications, waar er maar 5 in staan in een keer, en daar inzetten, de andere mappen verwijderen, ik heb alleen bosstool ervoor gebruikt, en bosstool werkt goed met fonts en ringtones, maar met de map applications verplaatsen loopt er iets fout in 113. op gelet voor de mensen die bosstool ook in 113 willen gebruiken, de opties werken, maar blijf af van relocate apps en de jailbreack prep.

ButcherJF 05-02-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 56108)
ik heb hier net hetzelfde aan de hand gehad, apps in springboard verdwenen, kijk ik in de iphone 113, en zie ik daar de map applications 3x staan op verschillende plaatsen, heb de moeite niet gedaan voor t uit te zoeken, alleen even gekeken, de middelste map die je tegenkomt heeft de meeste apps, al die apps verplaatsen naar de standaard plaats map applications, waar er maar 5 in staan in een keer, en daar inzetten, de andere mappen verwijderen, ik heb alleen bosstool ervoor gebruikt, en bosstool werkt goed met fonts en ringtones, maar met de map applications verplaatsen loopt er iets fout in 113. op gelet voor de mensen die bosstool ook in 113 willen gebruiken, de opties werken, maar blijf af van relocate apps en de jailbreack prep.

Ik heb (tot nu toe?) geen problemen hiermee. Heb na de down-/upgrade via DEV-3 als een van de eerste acties de BossTool geïnstalleerd en toegepast op fonts/ringtones en applications. Werkt allemaal perfect.
Waar ik inmiddels wel achter ben is dat, als ik mijn iPhone benader met iPhoneExplorer, het líjkt alsof ik drie mappen Applications heb. Kijk ik via WinSCP, dan blijken twee van die drie 'mappen' snelkoppelingen te zijn naar de Applocations-map in /private/var. iPhoneExplorer geeft dit niet goed aan dus, reden waarom ik eerder al eens dacht er vijf (!) te hebben.

croiman 05-02-08 22:56

2 Bijlage(n)
vanwaar heb jij iphone explorer? waar kan k die downloaden? is da vo win of mac ?

Butcher: ben trouwens al begonnen met de prefferences voor 1.1.3 aan te passen.
hier heb je al t begin, heb nu een tweede iphone liggen vo te testen op 1.1.3.
Er zijn nog maar 2 extra tweaks bij gezet, en alle iconen zijn t zelfde gezet als mijn advanced preffs voor 1.1.2.

Je zult de 2mappen wel kennen zeker? k moest t in 2x hierop zetten, is net te groot vo in 1 keer.

ButcherJF 06-02-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 56488)
vanwaar heb jij iphone explorer? waar kan k die downloaden? is da vo win of mac ?

Butcher: ben trouwens al begonnen met de prefferences voor 1.1.3 aan te passen.
hier heb je al t begin, heb nu een tweede iphone liggen vo te testen op 1.1.3.
Er zijn nog maar 2 extra tweaks bij gezet, en alle iconen zijn t zelfde gezet als mijn advanced preffs voor 1.1.2.

Je zult de 2mappen wel kennen zeker? k moest t in 2x hierop zetten, is net te groot vo in 1 keer.

iPhoneExplorer staat hier. Is voor Windows.
Ik ga mogelijk komend weekeinde even stoeien met je nieuwe prefs, nu geen tijd. Succes!

croiman 06-02-08 19:13

thanks hiervoor, direct es testen. Kzal blij zijn als ze in de repo komen te staan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.