iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Betaald internet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/60626-betaald-internet.html)

telefoontje 29-05-10 21:21

Betaald internet
 
Hallo,

ik heb nog me oude abbonement zonder onbeperkt internet. Ik wil dus alleen op internet als ik Wi-Fi ontvangst heb. Ik kan alleen altijd op internet, ook als er geen Wi-Fi ontvangst is. Dit terwijl dataroaming uitstaat, wat dat hoort te voorkomen, toch? Ook staat 3g aan maar zie ik dat nergens staan tijdens het internetten(links boven toch)? Ik heb mijn internet helemaal niet ingesteld,daarom vindt ik het zo raar dat hij daar wel op kan?

En verder werkt alleen de linker speaker,klopt dat?

iMario 29-05-10 21:46

Dataroaming is alleen voor in het buitenland. Je moet de gegevens in mobiel datanetwerk verwijderen om de internetverbinding te verbreken, en schakel 3G dan ook meteen uit.

En ja, dat van de luidspreker hoort zo.

telefoontje 29-05-10 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 457869)
Dataroaming is alleen voor in het buitenland. Je moet de gegevens in mobiel datanetwerk verwijderen om de internetverbinding te verbreken, en schakel 3G dan ook meteen uit.

En ja, dat van de luidspreker hoort zo.

Maar er staat niks ingevuld dat vind ik juist zo raar. Mijn mail staat wel ingesteld. En 3g uitzetten? Dat wil ik juist Aan hebben want het is sneller right?

iMario 29-05-10 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door telefoontje (Bericht 457876)
Maar er staat niks ingevuld dat vind ik juist zo raar. Mijn mail staat wel ingesteld. En 3g uitzetten? Dat wil ik juist Aan hebben want het is sneller right?

3G is je mobiele datanetwerk en dat wil je juist NIET gebruiken, juist? Alleen wi-fi zeg je namelijk.

telefoontje 29-05-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 457883)
3G is je mobiele datanetwerk en dat wil je juist NIET gebruiken, juist? Alleen wi-fi zeg je namelijk.

Oooo dus 3g werkt helemaal niet mee aan Wi-Fi! Dus 3g uitzetten probleem opgelost?

iMario 29-05-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door telefoontje (Bericht 457887)
Oooo dus 3g werkt helemaal niet mee aan Wi-Fi! Dus 3g uitzetten probleem opgelost?

Alles even uitzetten en kijk dan of bijvoorbeeld Safari nog steeds webpagina's laadt.

telefoontje 30-05-10 11:15

Help! Ik heb niks ingevuld, 3g staat uit en ik kan nog steeds op internet! Ook al zit ik niet op Wi-Fi! Wat moet ik doen?

iMario 30-05-10 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door telefoontje (Bericht 457976)
Help! Ik heb niks ingevuld, 3g staat uit en ik kan nog steeds op internet! Ook al zit ik niet op Wi-Fi! Wat moet ik doen?

Ander profiel installeren via help.benm.at of vliegtuigmodus inschakelen.

telefoontje 30-05-10 11:46

wat houdt vliegtuig modus allemaal in? en zijn er verder nog mensen met dit probleem? ik denk dat de iphone dit zo doet omdat ze ervan uitgaan dat iedereen een abo heeft MET internet. Ik dus nog niet, pas op 6 augustus als mijn nieuwe abonnement ingaat.

iDMi 30-05-10 12:37

Met vliegtuigmodus worden de draadloze functies van iPhone uitgeschakeld om storing met vliegtuigapparatuur en andere elektrische apparaten te voorkomen.
Wanneer de vliegtuigmodus is ingeschakeld, verschijnt http://km.support.apple.com/library/...5/305975_2.png in de statusbalk boven in het scherm. De iPhone verzendt geen signalen voor telefonie, radio, Wi-Fi of Bluetooth en de GPS (Global Positioning System) wordt uitgeschakeld waardoor veel functies van de iPhone worden gedeactiveerd.


en iphone doet dit echt niet uit zich zelf omdat hij denkt dat iedereen een internet abbo heeft... gewoon je instellingen e.d. nakijken...

telefoontje 30-05-10 12:42

oke vliegtuig instellen is dus geen optie. wat moet ik dan doen? er is niks ingesteld voor internet...

iDMi 30-05-10 12:51

bij ALGEMEEN en NETWERK en dan MOBIEL DATANETWERK.. wat staat daar???

telefoontje 30-05-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 458020)
bij ALGEMEEN en NETWERK en dan MOBIEL DATANETWERK.. wat staat daar???

Daar staat dus helemaal niks ingevuld, daar heb ik ook nog nooit aangezeten.

iDMi 30-05-10 12:54

en je heb SCHAKEL 3G IN uitgevinkt..??

telefoontje 30-05-10 12:55

ja die staat uit

iDMi 30-05-10 12:55

welke provider heb je???

telefoontje 30-05-10 12:55

momenteel t-mobile, mijn nieuwe abo wordt vodafone

iDMi 30-05-10 12:56

wat staat er naast je provider?? 3G of een rondje??

telefoontje 30-05-10 12:57

een rondje

iDMi 30-05-10 12:59

ok nou dan heb je geen 3G maar GPRS en GPRS (is langzame internet) is niet uit te zetten, met bijvoorbeeld een knop. Z ie: https://forum.iculture.nl/f28/i...-internet.html voor verdere tips...

BTW... ga gewoon niet op internet dan heb je ook geen dataverkeer en kosten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.