//

CRM | wat is goed?

CRM | wat is goed? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel gebruik ik Bento, zowel op mijn MBP als op mijn iPhone. Mijn ervaring is dat het teveel een contact database is. Kan aan mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-10, 22:15
Verschijning Verschijning is offline
• iOS 14.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schijndel
Berichten: 76
Standaard CRM | wat is goed?

Momenteel gebruik ik Bento, zowel op mijn MBP als op mijn iPhone. Mijn ervaring is dat het teveel een contact database is. Kan aan mijn ervaring met het programma liggen natuurlijk.

Nu heb ik VTiger gezien, alleen is die webbased variant enkel op Linux en Windows te installeren.

Heeft iemand een goed alternatief hier voor. De app mag natuurlijk geld kosten maar de software bij voorkeur niet, of een een laag bedrag.

Nu gaat het me met name om de APP voor de iPhone, zodat ik altijd al mijn gegevens op zak heb.

Laatst gewijzigd door Verschijning; 18-06-10 om 16:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Database/CRM gijsbertvs iPhone Apps 1 05-11-10 06:59
Wat is de beste goedkope navigatie-softwareim op zoek naar somthing eenvoudig en goed Spaceman iPhone Navigatie 1 27-09-10 20:01
goed,slecht wat is het nou???? karimp Odido (T-Mobile) 28 22-06-10 16:35
iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand. destapper iPhone accessoires en onderdelen 9 22-04-10 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.