iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   nieuwe iphone maar nog geen internet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/61988-nieuwe-iphone-maar-geen-internet.html)

butterfingers 20-06-10 18:58

nieuwe iphone maar nog geen internet
 
Hallo Ik heb net een Iphone 3G S gekregen van mijn werkgever. Geen ondersteuning maar ik hen geen idee hoe ik op het internet kom. Wi-Fi lukt wel maar via mijn KPN abo voice en data krijg ik geen 3G icoontje!:(

Ducati_Corse 21-06-10 13:33

Heb je zelf al even google geraadpleegd ?

1e hit op google als ik zoek op "kpn iphone 3gs internet instellingen" is :

KPN - Apple iPhone 3G - Internet - handmatig instellen

De internet instellingen van de 3Gs en 3G zullen wel niet veel van elkaar verschillen, denk dat je er zo wel uit komt.... Anders ff weer googlen :p

alia 29-06-10 21:52

hallo allemaal ik kan wel op gewone netwerk op mijn iphone maar zodra ik via 3g wil internetten krijg ik pdp of zo iets neit geactiveerd.......ik heb een voadone abbononoment

pklerks 30-06-10 13:58

@ Alia,

Instellingen-->Algemeen-->Netwerk-->Mobiele datanetwerk

Vul bij APN office.vodafone.nl in
en bij gebruikersnaam en wachtwoord Vodafone (met een hoofdletter V)

Laat even weten of het gelukt is, bij mij wel

alia 30-06-10 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pklerks (Bericht 479764)
@ Alia,

Instellingen-->Algemeen-->Netwerk-->Mobiele datanetwerk

Vul bij APN office.vodafone.nl in
en bij gebruikersnaam en wachtwoord Vodafone (met een hoofdletter V)

Laat even weten of het gelukt is, bij mij wel

Ik weet niet heb hem niet via werk hè

eentje 30-06-10 16:06

je weet niet wat voor provider je hebt? als je je sim in je telefoon doet staat er links boven in je net werk naam toch ?

als het toevallig sympac is je provider die wel meer bedrijven hebben werken de kpn settings

Michel15 30-06-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alia (Bericht 479853)
Ik weet niet heb hem niet via werk hè

je moet live.vodafone.com invullen ipv office.vodafone.nl

Scooty 30-06-10 16:28

Thnx! Dit was even info die ik zocht... Heb net IOS4 op mn 3gs gedownload, en kon vanaf dat moment het internet niet meer op. Nu dus weer wel... Bedankt! en mn mail doet het dus ook weer. Nu nog uitvinden hoe ik Documents To Go met mn desktop kan koppelen, want dat lukt nog niet met de manual... Iemand suggesties? Mijn desktop meldt dat hij mn Iphone niet kan vinden (Wi-Fi)..

alia 30-06-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 479858)
je moet live.vodafone.com invullen ipv office.vodafone.nl

Bedankt het is gelukt ik hoef hiervoor toch niet extra te betalen ik bedoel niet meer dan mijn internet abbonoment

anhong 31-07-10 19:16

als je een internet abonnement hebt, dan hoef je niet meer te betalen nee, dan behalve je internetabonnement.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.