//

iBooks stopt meteen weer

iBooks stopt meteen weer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al op Internet en hier op het forum gezocht, maar ik kom nergens hetzelfde probleem tegen. Gisteren heb ik direct iOS 4 geinstalleerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 20:09
EelkeB EelkeB is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard iBooks stopt meteen weer

Ik heb al op Internet en hier op het forum gezocht, maar ik kom nergens hetzelfde probleem tegen.

Gisteren heb ik direct iOS 4 geinstalleerd op mijn 3G (had nog wat voeten in de aarde, error ergens halverwege restoren backup, vervolgens de melding dat de iPhone met een andere iTunes library zou zijn gesynchroniseerd , uiteindelijk aangegeven dat het toch echt deze library moet zijn, waarna ik al mijn synchronisatie-instellingen opnieuw kon doen).

Hoe dan ook, het lijkt allemaal weer te werken, op 1 ding na, namelijk iBooks. Ik heb hem gedownload, maar als ik hem opstart dan verschijnt korte tijd (paar seconden) de lege boekenkast en dan verschijnt mijn home-scherm weer. Ik heb al geprobeerd:
- iBooks van zowel iPhone als iTunes verwijderen en opnieuw downloaden vanuit iTunes
- Idem, maar dan downloaden op de iPhone
- iPhone "hard" resetten.

Tot nu toe nog steeds hetzelfde resultaat. De gratis Winnie the Pooh die erbij zou moeten zitten is overigens ook nergens te bekennen, hetzij in de app (voor zover daar wat te zien/doen is, zoals gezegd sluit hij vrijwel meteen weer af), hetzij in iTunes (geen idee of ik hem daar nu al zou moeten zien).

Iemand suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 20:16
EelkeB EelkeB is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb ik net dit topic gepost, en nu doet 'ie het... Geen Winnie-the-Pooh, maar die kon ik via de store gratis downloaden.

Enige wat ik nu anders heb gedaan (maar zou raar zijn als het er iets mee te maken heeft) is geprobeerd de lege boekenkast bij het opstarten te scrollen (deed niks). Schiet mij maar lek...

Edit: erg stabiel is het niet, direct na downloaden wil het boek niet openen. Na afsluiten en opnieuw opstarten van de app wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan ik meteen internetten ? dennis_b Odido (T-Mobile) 5 23-12-09 21:13
batterij meteen leeg Maverick007 iPhone algemeen 8 13-07-08 18:27
iPhone 3G Meteen mee? yousey Odido (T-Mobile) 9 26-06-08 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.