//

Djay app werkend krijgen

Djay app werkend krijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb tenet Djay app gekocht vanuit de App Store. Dit is een programma waarmee je je muziek kan laten afspelen op je MAC ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 14:13
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard Djay app werkend krijgen

Hallo,
Ik heb tenet Djay app gekocht vanuit de App Store. Dit is een programma waarmee je je muziek kan laten afspelen op je MAC waar dan ook het programma Djay op moet staan. Door middel van een draadloos netwerk maken de app op me iPhone en op me MAC verbinding en herkennen ze elkaar. Dit werkt echt super alleen zit ik nu met een probleem. Ik heb momenteel geen Wi-Fi en wil toch gewoon de app besturen. Ik wil nu graag een computer-to-computer network opzetten via Aiport --> create network(maak netwerk). Ik heb gelezen dat dit gewoon kan dus zou moeten werken. Als ik dit op mijn MAC doe dan duurt het echt super lang en krijg ik maar geen netwerk aangemaakt. Iemand ervaring, zo niet zou iemand op zijn MAC is gewoon een netwerk willen aanmaken en misschien doe ik wel iets fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
djay, mac, network



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen jvdommelen Jailbreak 4 30-07-10 11:49
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen pdewildt Archief 1 15-05-10 19:31
Navigon(3.0 apps) op 2.2.1 werkend krijgen? borgqueenx Archief 2 22-06-09 15:03
Beste manier werkend te krijgen? jerome2710 Archief 8 23-06-08 19:15
iPhone nog werkend te krijgen? Tom Goedhart Unlock [archief] 13 26-11-07 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.