//

Problemen bij 4.0 OS installatie

Problemen bij 4.0 OS installatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk heb ik iets heel fout gedaan? Zeer waarschijnlijk heb ik bij het instaleren de keuze gemaakt voor een nieuwe up date. Die kreeg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 23:25
Cees Rijneveen Cees Rijneveen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 20
Standaard Problemen bij 4.0 OS installatie

Waarschijnlijk heb ik iets heel fout gedaan? Zeer waarschijnlijk heb ik bij het instaleren de keuze gemaakt voor een nieuwe up date. Die kreeg ik ook alleen nu is al mijn data, muziek en foto's enz. verdwenen? Ik moet alles opnieuw instellen. Zee waarschijnlijk omdat ik voor een nieuwe versie heb gekozen. Mijn vraag is nu hoe kan ik al mijn oude data weer terug krijgen. Gaat dus om de oude instellingen, foto's, muziek, filmpjes enz.
Nu is alles leeg. Dus feitelijk: hoe kan ik mijn oude gegevens weer inbouwen in mijn nieuw ingerichte 4.0 OS iPhone 3GS?

Wie o wie, kan mijn helpen. Ook mijn adressenboek met telefoonnummers enz. Is compleet leeg. Dus graag een slimme kijk op de zaak. Ik kom er zelf niet uit en ben al uren bezig? In gebruik thuis een XP window computer.

H e l p !

MVG

Cees Rijneveen

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 23:39
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor instellen als nieuwe iPhone........op zich maakt dit niet uit voor wat betreft je foto's / muziek etc, die komen er na synchronisatie gewoon weer op, wel weer even instellen waar iTunes deze moet vinden......

Je moet alleen ff je mail weer instellen en je bent je smsjes kwijt. Mocht je toch weer je oude instellingen terug willen zien dan moet je gewoon weer herstellen en dan herstellen naar een vorige backup.........succes
  #3  
Oud 25-06-10, 14:29
Cees Rijneveen Cees Rijneveen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 20
Standaard Vervolg problemen 4 OS

Heb je tip uitgevoerd. Alleen bij de herstel versie vraagt het systeem om een wachtwoord?? Voor zo ver ik weet heb ik dat nooit ingevoerd. Wel kan ik bij mijn accountgegevens. Daar heb ik gekeken maar niks kunnen vinden.

Twee vragen:

- enig idee hoe ik dit kan oplossen?
- inmiddels 4.0 helemaal nieuw geinstaleerd. Dat werkt wel

alleen ik mis:

Mijn foto's, adresboek en muziek?

Al veel geprobeerd maar lukt me niet. En echt ik ben niet helmaal van eergisteren.

Mocht je nog tijd hebben om mij van advies te voorzien. Heel graag.
Bij voorbaat dank.

MVG

Cees Rijneveen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met installatie iPhone update DJ_T_G Archief 17 19-06-09 12:02
Problemen na installatie SDK 3.0 beta 4 Thaurin Ontwikkelen voor iOS 0 30-04-09 18:13
Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP cort iTunes 1 05-04-08 00:11
Problemen met installatie BSD Subsystem Boss! Unlock [archief] 11 29-11-07 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.