//

Externe ebooks syncen met iBooks?

Externe ebooks syncen met iBooks? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even gezocht, maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag. Ik heb OS4 gejailbreaked met Redsnow 0.9.5b5-4. Ik heb nu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-10, 10:54
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard Externe ebooks syncen met iBooks?

Ik heb even gezocht, maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag.

Ik heb OS4 gejailbreaked met Redsnow 0.9.5b5-4. Ik heb nu een .epub ebook via internet gedownload, en als ik hierop dubbelklik opent iTunes zich netjes en komt mijn boek ook gewoon in de categorie Books te staan.

Als ik echter mn iPhone sync, komt dit book niet in iBooks op mijn iPhone beschikbaar... ik zie gewoon niets. Ik heb voor de zekerheid via de iTunes store ook een boek gedownload, en die synced hij wel.

Hoe kan ik dus voor elkaar krijgen dat hij deze 'externe' epub bestanden ook synced?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-10, 17:52
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Dit is vragen naar illegale informatie.. iPhoneclub wil namelijk niet meewerken aan het downloaden van "illegale" apps, ebooks enz..

Maar ook in dit geval is google je beste vriend.. ff rondsnuffelen en je vind het zo . Wees dan wel zo fair om als het boek bevalt het wel aan te schaffen..
  #3  
Oud 27-06-10, 19:37
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

Ik vind de support voor Nederlandse boeken in de iTunes store niet erg compleet, dus het is vrij logisch dat je gewoon via andere kanalen (zoals Bol.com) boeken aanschaft. Ik heb destijds zo'n reader aangeschaft, maar ik wil nu die epub bestanden gewoon in iBooks kunnen importeren, zo vreemd is dat niet lijkt me.

Waar moet ik dan op zoeken via google, want ik kom niet echt op interessante hits uit?

Laatst gewijzigd door Frankdj; 27-06-10 om 19:43.
  #4  
Oud 27-06-10, 19:55
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

Ok laat maar, heb het al gevonden

Heeft inderdaad iets met DRM te maken waardoor je boeken van andere winkels niet kunt gebruiken in iBooks. Gratis boeken kun je wel gewoon via iTunes laden en syncen met je iPhone. Antwoord gevonden, topic kan dicht wat mij betreft.
  #5  
Oud 28-06-10, 10:47
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik weet het niet zeker maar via stanza kan je het via je computer beschikbaar stellen. ik weet niet of dan de DRM wordt omzijlt.
op de site van stanza staat hoe je het moet doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(iBooks) PDF's met lege pagina's Bibi2205 iPad algemeen 0 01-08-10 15:03
Hoe staat het met de eBooks? rsebastian Archief 1 12-07-10 20:42
iBooks op de iPhone 3GS met OS4 RPhone Archief 3 10-04-10 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.