//

Iphone 4 apps installeren.

Iphone 4 apps installeren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap iets niet goed; je weet dat je nu 12 games bv in 1 app kan steken en navigatie enz.... Als ik dat doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 14:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Iphone 4 apps installeren.

Ik snap iets niet goed; je weet dat je nu 12 games bv in 1 app kan steken en navigatie enz....

Als ik dat doe met mijn 6 gpsen dan lukt dat, synchroniseer ik dan lukt het en blijft alles zoals het moet, toppie dus maar ik ga verder en wil bv voetbal apps installeren en vooral ook meerdere camera's die ik heb enzo en als ik dit doe krijg ik deze wel samen (de camera apps) maar als ik dan synchroniseer wil het niet lukken en daarmee bedoel ik de apps toch apart staan inplaats van samen in een mapje zoals bij m'n gpsen en het rare is dan dat er meerdere apps blijven staan met zo'n kruiske aan (dat je doet om een app te wissen).
Ik moet dit terug wegdoen eerst en dan terug aanvinken om te synchroniseren en dan ist opgelost?

Snap het niet goed waarom dat ene gaat en dat andere niet?


Edit; nog bizarder nu; van de apps met de kruisjes steek ik een gewone app bij de voetbalapps en opeens zijn de kruisjes weg? Manman, geraak daar nu eens wijs aan uit .

Is het een bug dan die erin zit en met een volgende update verholpen word ofzo?

Ik ga nog wat verder prutsen nu om toch uit te vissen wat ik al dan niet verkeerd doe tenzij er hier iemand weet hoe het juist zit of het zelf al is tegen gekomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 14:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mja, opeens geen probleem meer nu,lol
Wil toch eens weten of ik de enige ben die dit al is tegen gekomen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps installeren op iPhone via iTunes Scirocco iPhone Apps 19 07-08-11 17:25
Apps installeren pas na herstarten iPhone JapieHendriks iPhone Apps 4 08-10-10 11:20
apps installeren op IPhone v. 1.1.4 pretfred Archief 2 08-11-08 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.