//

Apps afsluiten bij FW 4.0

Apps afsluiten bij FW 4.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4.0 geïnstalleerd, en over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, het enige wat ik mij afvraag is, om dat de Apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-10, 07:08
JorritV70 JorritV70 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 9
Standaard Apps afsluiten bij FW 4.0

Ik heb 4.0 geïnstalleerd, en over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, het enige wat ik mij afvraag is, om dat de Apps geen afsluitfunctie hebben, blijven ze allemaal draaien. je kan dan de Home-toets dubbelklikken en even een App indrukken en dan verschijnt het afsluit tekentje, door hier op te drukken sluit de App af, ik vind dit erg omslachtig. Is er geen mogelijkheid behalve het multitasking uit te zetten. om makkelijker Apps te sluiten?

Groet Jorrit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-10, 07:50
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorritV70 Bekijk bericht
Ik heb 4.0 geïnstalleerd, en over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, het enige wat ik mij afvraag is, om dat de Apps geen afsluitfunctie hebben, blijven ze allemaal draaien. je kan dan de Home-toets dubbelklikken en even een App indrukken en dan verschijnt het afsluit tekentje, door hier op te drukken sluit de App af, ik vind dit erg omslachtig. Is er geen mogelijkheid behalve het multitasking uit te zetten. om makkelijker Apps te sluiten?

Groet Jorrit

Apps blijven niet op de achtergrond draaien. Apple laat dat niet toe.
Alleen Phone/Mail/Safari mogen op de achtergrond draaien.

Wat je ziet is een history van de apps welke je onlangs geopend hebt.

Indien je iPhone jb is dan kun je via cydia een app o.i.d. installeren die de recente apps uit de multitasking bar verwijderd. Meer kun je niet doen totdat Apple iets bedenkt hiervoor....
  #3  
Oud 02-07-10, 08:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Apps blijven wel degelijk open in de achtergrond (althans, diegene die er al voor voorzien zijn). Dat is ook het hele punt van die multitasking of fast app switching.

Spotify bijvoorbeeld blijft nu muziek spelen in de achtergrond terwijl je andere dingen kan doen zoals bijvoorbeeld safari openen en wat surfen.

Apps sluiten automatisch af als het interne geheugen re weining MB over heeft. In feite is het helemaal niet nodig om handmatig apps te sluiten.
  #4  
Oud 02-07-10, 09:35
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Apps blijven wel degelijk open in de achtergrond (althans, diegene die er al voor voorzien zijn). Dat is ook het hele punt van die multitasking of fast app switching.

Spotify bijvoorbeeld blijft nu muziek spelen in de achtergrond terwijl je andere dingen kan doen zoals bijvoorbeeld safari openen en wat surfen.

Apps sluiten automatisch af als het interne geheugen re weining MB over heeft. In feite is het helemaal niet nodig om handmatig apps te sluiten.
Misschien begrijp ik het hele Apple multitasking niet goed.

Apps die niet geschikt zijn gemaakt voor iOS 4 worden normaal afgesloten.
Apps welke wel geschikt zijn gemaakt voor iOS 4 kunnen gebruik maken van de beschikbare multitasking api's zoals Audio/Location/VOIP. Alleen het noodzakelijke zoals bijv. audio streaming blijven draaien, niet de hele app.

Fast App Switching: De state (huidige status) van de app wordt bij het afsluiten van de iOS 4 app opgeslagen in het geheugen. De App wordt gesloten. Bij het openen van de App zal deze de laatste opgeslagen state weer openen, mits de app het ondersteund.

Toch ?
  #5  
Oud 09-07-10, 23:31
grungie grungie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zonhoven
Berichten: 32
Standaard TomTom applicatie blijft verder werken onder OS4

Nadat ik de TomTom applicatie beëindig met de Home-knop krijg ik dikwijls toch nog een melding waaruit blijkt dat deze applicatie toch niet afgesloten is. Dit kost dus batterijvermogen. Hoe kan ik applicaties die op OS4 draaien toch uitschakelen?
  #6  
Oud 09-07-10, 23:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Open de multitask bar (dubbel klikken op de home button), hou daar het icoontje een paar seconden ingedrukt tot ze gaan "wiebelen"

Nu kan je da apps volledig afsluiten.
  #7  
Oud 10-07-10, 07:32
JorritV70 JorritV70 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 9
Standaard

dat klopt maar ik vind dit erg omslachtig, er moet toch een makkelijker manier zijn. Als je dit niet doet blijft bv. tomtom gewoon door navigeren.

groet Jorrit
  #8  
Oud 10-07-10, 10:19
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Een andere mogelijkheid is er niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps afsluiten Gek iPhone Apps 11 07-11-10 15:37
Gemakkelijk apps afsluiten Erminio Jailbreak apps en thema's 4 04-11-09 15:08
gefopt bij afsluiten abonnement keesvana Koopinformatie Nederland 1 10-06-09 23:21
Windows: Itunes loopt vast bij afsluiten bassliner iTunes 22 22-03-09 15:01
Ineens afsluiten apps ugene iPhone Apps 4 10-11-07 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.