iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Scherm draait niet. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/63459-scherm-draait-niet.html)

roachford 03-07-10 11:59

Scherm draait niet.
 
Hoort het scherm ook te draaien als je foto's bekijkt, ik dacht altijd van wel. Hoort het wel te draaien dan heb ik een probleem want het draait niet, hoort het niet te draaien dan heb ik niks gevraagd. :-)

onny0808 03-07-10 23:46

Scherm hoort bij foto's ook mee te draaien.

Ruben.cc 04-07-10 06:50

Voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de standaard foto-app die al op je iPhone stond.

Ik weet niet waarmee je foto's bekijkt, want er zijn dus ook zat apps die niet vanzelf mee draaien.

ButcherJF 04-07-10 07:22

Je hebt niet per ongeluk het rotatieslot geactiveerd?

roachford 04-07-10 11:19

Ik gebruik gewoon de geinstalleerde iphone applicatie om foto's te bekijken.

Hoe deactiveer ik het rotatieslot voor het geval ik het per ongeluk heb geactiveerd?
Heb al bij instellingen gekeken en daar staat niks bijzonders alleen over overgang, herhaal en shuffle.

danny101010 04-07-10 11:59

als je de enige knop drukt die voor je staat twee keer(de knop waarmee je naar het beginscherm gaat) dan zie je eronder zo'n balkje ga dan met je vinger naar rechts dan zie je zo'n slotje met een draai tekendaar tik je op en dan kan je weer roteren

de_Surinamer 04-07-10 16:27

Rototatieslot kun je herkennen aan een slotje met daarom heen een pijl die ronddraait bovenaan je scherm van je iPhone (statusbar)

Je schakelt rotatieslot door 2x op de homeknop te drukken en vervolgens je vinger naar rechts te sliden

roachford 04-07-10 17:40

Ok weer iets geleerd hoe ik het moet vastzetten of juist niet, dus wat dat betreft weer wat geleerd maar helaas was dat het probleem niet. Scherm zat niet op slot.
Ik ga de boel wel opnieuw synchroniseren kijken of het daar aan ligt.

roachford 04-07-10 18:30

Ik heb maar eens de telefoon uit en weer aan gezet en alles draait weer netjes mee. Kleine bug ofzo.
In ieder geval bedankt voor de reacties. Begin steeds meer te leren over dat mega leuke telefoontje. :-)

Nooby88 12-07-10 17:50

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat als je een mailtje wilt versturen je het toetsenbord niet horizontaal kan draaien, wat overgens bij smsjes versturen wel kan

Ruben.cc 12-07-10 23:32

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nooby88 (Bericht 487754)
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat als je een mailtje wilt versturen je het toetsenbord niet horizontaal kan draaien, wat overgens bij smsjes versturen wel kan

Dan kan bij mail ook gewoon hoor. :)

Nielsracing 12-07-10 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nooby88 (Bericht 487754)
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat als je een mailtje wilt versturen je het toetsenbord niet horizontaal kan draaien, wat overgens bij smsjes versturen wel kan

Probeer eens een simpele reboot. Bij m'n pa hierna het probleem opgelost :)

l3art 20-07-10 14:41

Als je voiceover hebt aanstaan werkt rotatie ook niet.

Roli 04-12-10 14:41

scherm draaien
 
Bedankt voor de tip om het scherm te draaien


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.