//

Air sharing pro

Air sharing pro discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht naar een antwoord naar m'n vraag in een paar andere topics van air sharing maar geen antwoord gevonden. Effe uitleggen wat mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 00:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Air sharing pro

Ik heb gezocht naar een antwoord naar m'n vraag in een paar andere topics van air sharing maar geen antwoord gevonden.

Effe uitleggen wat mijn probleem is;

Ik schuif foto's in air sharing pro via Wi-Fi, dat lukt.
Ik heb een dikke maand geleden zelf een klein stukje gefilmd van een schijtende olifant in een pretpark en ook deze kan ik er zonder probleem inkrijgen en bekijken; er staat bv wel op MOV , een soort van bestand ofzo???

Dan zie ik je ook films zou kunnen converteren en bekijken?
Alleen is daar m'n probleem; ik download ne film, ik pak deze uit met winrar dan kan ik deze gewoon afspelen op de laptop via bv windows media player maar dit terzijde gelaten; ik schuif net zoals hetgeen ik met die andere heb gedaan dat icoontje erin en dat lukt ook maar als deze dan ermee gedaan heeft met overzetten naar air sharing pro zie ik de icoon in air sharing pro staan maar als ik erop klik dan gebeurt er jammer genoeg nikske, ik kan de films die ik geconverteerd heb niet bekijken via air sharing pro??? Wat doe ik verkeerd in godsnaam?

Het zijn avi bestanden? Das toch iets wat enorm bekend is toch?

De grootte van de film varieert van bv 700MB tot meer.
Ik heb ook eentje gedaan die belange zo groot niet was maar ook dat lukte niet.
Ik weet je bv met dvd fab decrypter films op je iphone kan krijgen maar dat duurt echt wel lang vind ik als ik daarmee moet beginnen dus ik hoopte een programmake te vinden zoals air sharing pro die alles in één kan afspelen en ik daar in 1 app alles kan steken van foto's tot films en dergelijke meer.

Ik heb wel ook de app air video nu gedownload en ben eens benieuwd of het met deze wel zal gaan maar toch zou het leuker zijn mocht ik dit ook met air sharing pro kunnen .

Update; het is me ondertussen wel gelukt met air video . Alleen moet ik de laptop laten openstaan, éénmaal ik deze afsluit ofzo dan kan ik niet meer kijken?? Hoe komt dit, is het niet mogelijk om naar die film te kijken ook al zet je de laptop uit?
Ben wel deels tevreden maar als het dus ook mogelijk zou zijn met air sharing pro, vuur maar af hoe dat moet.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 08-07-10 om 02:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filebrowser... Alternatief voor Air Sharing e.a. Bejito iPad algemeen 3 23-08-10 14:23
Help me aub AIR SHARING Dani1 iPhone Apps 3 15-02-09 09:50
Air Sharing: Airshare - iPhone als wireless usb stick netto iPhone Apps 36 26-09-08 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.