Pocket Informant update werkt niet op 3.1.3 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmorgen heb ik klakkeloos de nieuwe update, 1.5, geinstalleerd van pocket informant. na de installatie lukte het mij niet pocket informant op te starten. nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pocket Informant update werkt niet op 3.1.3
vanmorgen heb ik klakkeloos de nieuwe update, 1.5, geinstalleerd van pocket informant. na de installatie lukte het mij niet pocket informant op te starten. nu blijkt (als je de kleine letters leest) dat deze versie NIET draait op 3.1.3... en alleen op 4.0
nu plaats ik dit bericht om jullie te waarschuwen, echter ook om te vragen of jullie weten hoe ik de oude versie terug kan krijgen... ik kan hen nergens vinden namelijk... daar baal ik flink van want me agenda heb ik nodig...
Laatst gewijzigd door iDMi; 08-07-10 om 16:22. Reden: tekstueel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je geen backup van de vorige versie in iTunes? Je kan dan gewoon de app op je telefoon wissen en vanuit iTunes opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
inmiddels is er een nieuwe, wel werkende versie uitgekomen... probleem is opgelost...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pocket Informant of Calengoo | mark61 | iPhone Apps | 7 | 02-02-11 11:47 |
Sync Pocket Informant met Google Calender niet two-way | albertvanderiet | iPhone Apps | 0 | 30-07-10 21:49 |
Pocket Informant | fotar | iTunes | 0 | 20-06-09 13:05 |
Pocket Informant reviews? | Trinity | iPhone Apps | 7 | 24-04-09 17:54 |
|
|